5

عقب نشینی سرکرده عرفان حلقه از میدان سیاست

  • کد خبر : 47432
  • ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
عقب نشینی سرکرده عرفان حلقه از میدان سیاست
وبسایت «محمدعلی طاهری» رهبر فراری فرقه عرفان حلقه، پنجم فروردین ضمن انتشار پستی از افتتاح «فرادرمانگاه طاهری» در شبکه اجتماعی تلگرام خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، سرکرده فرقه عرفان حلقه چندی است می کوشد با کنار نهادن کرسی عرفان و معنویت به جرگه سیاست و قدرت بپیوندد و به اصطلاح او هم به نوبه خود از این آب گل آلود، ماهی بگیرد، اما گویا چندان توفیقی نیافته است.

نمود این امر، اقدام وی برای راه اندازی فرادرمانگاه مجازی و ارائه مجدد خدمات تشعشاتی به افراد است.

در خبر منتشر شده در وبسایت «محمدعلی طاهری» تاکید شده است این فرادرمانگاه که متشکل از مجموعه چند گروه تلگرامی است، به‌طور مستقیم توسط طاهری اداره می‌شود.

طاهری چهارم فروردین نیز از تعطیلی «گروه حلقه وحدت» به دلیل سوءاستفاده برخی اعضای حلقه از این گروه، خبر داده بود. به نظر می رسد، کشمکش‌های درونی مرتبط با برخی جریان‌ها مانند «گروه وحدت» و نیز انتقاد پیروان به سیاسی‌گری اخیر وی، نامبرده را ناگزیر به عقب نشینی ساخته و از سرگیری خدمات مرتبط با به اصطلاح معنویت، در همین راستاست.

با توجه به ماهیت فرقه‌ای عرفان حلقه، از پشت پرده تحولات جدید درون این فرقه اخبار چندانی به بیرون درز نمی‌کند، به‌نظر طاهری در حال انجام تصفیه حساب فرقه‌ای با مَستِرهای آموزش دیده توسط خودش است تا بتواند اقتدار پیشین را بازیابی کند.

به هر حال، طاهری متوجه شده با چند بیانیه و مانیفست و اساسنامه، نمی‌توان گام بزرگ‌ برداشت و برای مادی‌گرایی و قدرت‌خواهی علنی، فاقد پشتوانه و کاریزمای لازم است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=47432

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!