2

نفرت‌پراکنی علیه مسلمانان در تبلیغات انتخاباتی هند

  • کد خبر : 57102
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴
نفرت‌پراکنی علیه مسلمانان در تبلیغات انتخاباتی هند
احزاب هندو در انتخابات ایالتی راجستان با رویکردی علیه مسلمانان گفتمان ضد اسلامی و نفرت‌پراکنی علیه مسلمانان این ایالت را دنبال می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، رهبران حزب بهاراتیا جاناتا (BJP) و هندوتوا در جریان تبلیغات برای انتخابات مجلس ایالتی در راجستان که قرار است در ۲۵ نوامبر برگزار شود، سخنرانی‌های نفرت‌انگیزی را علیه مسلمانان انجام می‌دهند و هیچ‌گونه اقدامی هم در جهت برخورد با آن‌ها انجام نمی‌شود.

در طول سخنرانی‌های انتخاباتی که انجام می‌شود، حامیان BJP و هندوتوا آشکارا جامعه مسلمانان را هدف قرار داده و سیاست تفرقه‌افکنانه خود را تبلیغ می‌کنند.

یکی از وجوه مشترک موضوعات و توطئه‌هایی که علیه مسلمانان دنبال می‌شود، مربوط به تغییر دین اجباری، جهاد عشقی، تخریب بناهای مذهبی هندوها و مهاجرت غیرقانونی روهینگیا است که تقریباً در تمام سخنرانی‌ها درباره آن صحبت می‌شود.

در همین رابطه جنبش شهروندان برای عدالت و صلح (CJP) که یک جنبش حقوق بشری است و در زمینه حمایت و دفاع از آزادی و حقوق اساسی همه هندی‌ها فعالیت می‌کند، اقدام به مستندسازی گردهمایی‌های انتخاباتی کرده است که از طریق اطلاعات آن می‌توان عملکرد بسیاری از رهبران BJP را دید که در بسیاری از مناطق سخنرانی‌های نفرت‌انگیز ارائه می‌کنند.

همه سخنرانی‌ها توسط جنبش شهروندان برای عدالت و صلح (CJP) در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) و از طریق گروه Hindutva Watch که در زمینه مستندسازی جرایم و گفتمان نفرت‌گراکنی علیه اقلیت‌های دینی فعالیت می‌کند، بارگذاری شده است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=57102

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!