2

علینژاد یک اپورتونیست تمام‌عیار است

  • کد خبر : 40154
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۵:۰۰
علینژاد یک اپورتونیست تمام‌عیار است
سندی که اخیراً در فضای مجازی منتشر شده نشان می‌دهد مسیح علینژاد که این روزها نام او در رسانه‌های فارسی بیش از قبل بر سر زبان‌ها است بودجه کلانی را برای خلق این آشوب‌های خیابانی دریافت داشته است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، بر اساس این سند که برای هر مخاطبی در دسترس است وی تا کنون 621 هزار دلار از کنگره آمریکا برای ایجاد ناآرامی‌ در داخل ایران و ادامه پروژه‌های براندازانه خود پول گرفته است.

تبدیل این مبلغ به پول ایران یعنی علینژاد که حتی از سوی خانواده‌اش نیز طرد شده چیزی نزدیک به 19 میلیارد تومان از خلق این آشوب‌ها درآمدزایی داشته است که اگر حقوق رسانه‌ای وی از صدای امریکا، ایران اینترنشنال و دیگر رسانه‌های فارسی‌زبان نیز به آن افزوده شود مبلغی فراتر از حد تصور به دست می‌آید.

با افشا شدن این سند حالا می‌توان دلیل این همه فعالیت وی در حوزه‌ حقوق زنان و تلاش برای اجرای طرح‌های ضد ایرانی را به خوبی دریافت داشت. وی برای آنکه این درآمد هنگفت را از دست ندهد حاضر است دست به هر کاری بزند به ویژه که اکنون خود را رهبر اپوزسیون می‌داند در مصاحبه با نیویورکر این ادعا را مطرح کرده است.

وی برای آنکه بتواند ادعای خود را ثابت کند به صورت شبانه‌روزی در رسانه‌های مختلف حضور پیدا کرده و تمام تلاش خود را به کار گرفته از عادی شدن اوضاع و رسیدگی به درخواست‌ها در یک فضای خالی از تشنج جلوگیری کند. این همان روشی است که وی در اتفاقات سال 1398 انجام داد و حتی اعتراض برخی همفکران رسانه‌ایش را هم در پی داشت و افشاگری سالومه سیدنیا مدرکی بر این موضوع است.

تمام این افشاگری‌ها و حتی توئیت‌های فاطمه شمس خبرنگار و همکار سابق علینژاد مصداقی بر همین سخن است که مسیح علینژاد یک اپورتونیست تمام عیار است و هدف وسیله را برای او توجیه می‌کند حتی اگر این هدف ادامه سختی و مشکلات مردمی باشد که وی خود را ظاهراً از آن‌ها می‌داند یعنی ایرانی‌ها.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=40154

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!