2

علامه الغریفی تلاش سفارت آمریکا در بحرین برای ترویج همجنس‌گرایی را محکوم کرد

  • کد خبر : 50296
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
علامه الغریفی تلاش سفارت آمریکا در بحرین برای ترویج همجنس‌گرایی را محکوم کرد
این بدترین چیزی است که فرهنگ غرب در بحرین، سرزمین ارزش‌ها، آرمان‌ها و اخلاقیات ایجاد کرده و می‌کوشد آن را ترویج کند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، آیت الله «سید عبدالله الغریفی» از علمای برجسته بحرینی طی سخنانی در مسجد جامع امام صادق(علیه السلام) حمایت سفارت آمریکا در بحرین از همجنس‌گرایی و تلاش آن برای گنجاندن آن در جامعه بحرینی را محکوم کرد.

وی در سخنان خود اعلام کرد که ترویج همجنس‌گرایی در کشور بحرین که به ارزش‌های اسلام احترام می‌گذارد، جنایت بزرگی است که نمی‌توان در برابر آن سکوت کرد. ما از همه افرادی که در برابر این چالش وقیحانه که نقض آشکار ارزش‌های اخلاقی و دینی است، قیام کردند، بسیار قدردانی می‌کنیم.

این عالم برجسته بحرینی در ادامه افزود: ترویج همجنس‌گرایی جنایت علیه بشریت است زیرا با ارزش‌های فرهنگی، اصول و دین در تضاد است.

علامه الغریفی با بیان اینکه مردم بحرین به آنها اجازه ترویج چنین افکار فاسد و پوچ اخلاقی را نمی‌دهند، اظهار داشت: این بدترین چیزی است که فرهنگ غرب در بحرین، سرزمین ارزش‌ها، آرمان‌ها و اخلاقیات ایجاد کرده و می‌کوشد آن را ترویج کند.

او تعجب کرد که چرا با وجود مخالفت جوامع سیاسی، نهادهای رسمی و نهادهای حقوق بشری و مردم متدین، دولت‌های غربی و آمریکایی بر ترویج چنین افکار غیرعادی و پوچ در جوامع مسلمان اصرار دارند؟

علامه الغریفی تاکید کرد: سفارت آمریکا در پی این فراخوان عذرخواهی رسمی نکرد و مقامات بحرینی مسئول آن هستند.

وی در پایان خواستار مداخله فوری برای جلوگیری از این تبلیغات علیه ارزش‌ها و هویت مردم بحرین شد.

چند روز پیش رسانه‌های مخالف دولت آل خلیفه اعلام کردند که مردم بحرین خشم خود را از توئیت‌ها و پست‌های منتشر شده در صفحات اینترنتی سفارت آمریکا در بحرین در حمایت از همجنس‌گرایان ابراز کردند.

به نوشته این رسانه‌ها، این رفتار سفارت آمریکا اعتراض عمومی و نمایندگان مجلس بحرین را در پی داشته است و علاوه بر اعتراض مردم و نمایندگان مجلس، از وزارت امور خارجه نیز خواسته‌اند که در قبال این رفتار موضع گیری کند.

مجلس نمایندگان بحرین ضمن اعلام مخالفت و محکومیت اقدام سفارت آمریکا در حمایت از گسترش همجنس‌گرایی در بحرین، آن را اقدامی تحریک‌آمیز برای جامعه، فرهنگ و آداب و رسوم بحرینی دانست.

آیت الله شیخ «عیسی قاسم» رهبر معنوی شیعیان بحرین نیز با انتشار توئیتی تاکید کرد که سیاستمداران بحرین – اگر نمی‌دانند – بدانند که بحرین سرزمین و ملتی بی‌دین نیست و مانند آمریکا و اسرائیل نامشروع نبوده و دینش اسلام است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=50296

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!