1

​پیوند تکفیری و یهودی از سوریه تا اوکراین

  • کد خبر : 31000
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
​پیوند تکفیری و یهودی از سوریه تا اوکراین
قرن‌ها راویان و مفتیان درباری، از دربار امویان تا دربار عثمانیان و پیروان آنها در بلاد اسلامی از مصر تا هند نوشتند و تبلیغ کردند که مذهب شیعه ساخته و پرداخته «عبدالله بن سبای یهودی» است و شیعیان که آنها را رافضی می‌خوانند دشمن مسلمانان هستند.

به گزارش پايگاه خبري مفاز، قرن‌ها راویان و مفتیان درباری، از دربار امویان تا دربار عثمانیان و پیروان آنها در بلاد اسلامی از مصر تا هند نوشتند و تبلیغ کردند که مذهب شیعه ساخته و پرداخته «عبدالله بن سبای یهودی» است و شیعیان که آنها را رافضی می‌خوانند دشمن مسلمانان هستند.

بر اساس همین دروغ و نیرنگ ضدانسانی قرن‌ها شیعیان بیگناه را در سرزمین‌های مختلف اسلامی به قصد نابودی کامل کشتند و قتل‌عام کردند.

در دوران معاصر تکفیری‌های وهابی و اخوانی و گروه‌های برخاسته از دامن آنها از شبه جزیره عربستان و مصر تا شبه قاره هند، پاکستان، افغانستان، آسیای مرکزی، آسیای صغیر و کشورهای غربی، شیعیان را بدتر و خطرناک‌تر از یهود تبلیغ می‌کنند و با یهودیان و رژیم صهیونیستی اسرائیل پیمان دوستی پنهان و آشکار بسته‌اند برای کشتار و نابودی شیعیان در جهان بخصوص در غرب آسیا. این هم پیمانی با ظهور داعش و گروه‌های تکفیری «تحریر الشام»، «جبهه النصره» و … در سوریه و عراق عملیاتی و آشکار شد. حمایت‌های نظامی و درمان زخمی‌های تکفیری‌ها در بیمارستان‌های داخل اسرائیل برکسی پوشیده نماند و رسانه‌های مختلف از جمله رسانه‌های غربی آن را مستند گزارش دادند.

اینک بار دیگر تکفیری‌ها با دوستان و همسنگران یهودی شان برای نجات رئیس‌جمهور یهودی اوکراین توسط آمریکا و ترکیه از سوریه به این کشور انتقال داده شده‌اند تا با نیروهای روسیه بجنگند. در ابتدا خبر حضور نیروهای اسرائیلی در اوکراین منتشر شد و روز جمعه (۱۳ حوت/اسفند ۱۴۰۰) روس‌ها خبر انتقال تکفیری‌ها از سوریه به اوکراین را منتشر کردند.

حالا با این همه سند آشکار، انتظار می‌رود که عدالتخواهان جهان و مسلمانان غیرشیعه منصفانه قضاوت کنند که چه کسانی ساخته و پرداخته یهود و بدتر از یهود هستند، تکفیری‌ها یا شیعیان؟
چه کشورهای اسلامی و رژیم‌های شان دوست و حامی رژیم صهیونیستی اسرائیل هستند، ایران یا مصر، ترکیه، عربستان و متحدان شان؟

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=31000

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!