2

شهید عبدیان: آل‌سعود و آل‌یهود روی قوم مغول را سفید کرده اند

  • کد خبر : 50111
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴
شهید عبدیان: آل‌سعود و آل‌یهود روی قوم مغول را سفید کرده اند
اولین یادواره شهید مدافع حرم «قدرت‌الله عبدیان» ۲۵ خردادماه جاری در شهرستان کوهدشت برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، اولین یادواره شهید مدافع حرم «قدرت‌الله عبدیان» ۲۵ خردادماه جاری در سطح ملی با حضور سخنران کشوری، ساعت ۱۰ در حسینیه ثارالله سپاه کوهدشت برگزار می‌شود.

شهید مدافع حرم قدرتﺍلله عبدیان، در سال ۱۳۵۷ در شهرستان کوهدشت از توابع استان لرستان متولد شد. وی نخستین شهید مدافع حرم شهرستان کوهدشت است که برای دفاع از حرم آل‌الله جان بر دست گرفت و در ۱۴ خردادماه سال ۹۵ در درگیری با تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

در دست‌نوشته شهید عبدیان آمده است: «اتفاقاتی که امروز در منطقه در حال رخ دادن است شاید به‌ نوعی دارد همان خوارج دوره امام علی(ع) را به ما نشان می‌دهد، همان معاویه و یزیدهای زمین در منطقه در حال جولان هستند و این با چشم عادی هم قابل‌ دیدن است.

ما اگر در تاریخ درباره قوم مغول خواندیم شاید بعضی شرایط و اوضاع برایمان قابل‌ درک نبود ولی با ظلم و ستم‌هایی که از به‌ ظاهر مسلمان‌های این دوره دیدیم تازه متوجه شدیم که به‌ نوعی قوم مغول هم شاید خیلی قوم بدی نبوده این اصحاب داعش و آل‌سعود و آل‌یهود الحق که روی سفیدی برای قوم مغول گذاشتند. خون جاری بر پیشانی شهید است که زنگار از آینه وجودمان پاک می‌کند تا اوج بندگی، سیر و سلوک در عالم معنویت را از فداکاری آن‌ها درس بگیریم.»

اولین یادواره شهید مدافع حرم «قدرت‌الله عبدیان» ۲۵ خردادماه جاری در سطح ملی با حضور سخنران کشوری، ساعت ۱۰ در حسینیه ثارالله سپاه کوهدشت برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=50111

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.