1
قاری بین المللی قرآن مطرح کرد؛

خنثی سازی هجمه‌های وهابیت علیه ایران با برگزاری مسابقات بین المللی قرآن

  • کد خبر : 30873
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
خنثی سازی هجمه‌های وهابیت علیه ایران با برگزاری مسابقات بین المللی قرآن
قاری بین‌المللی کشورمان با بیان اینکه از لحاظ قرآنی، وهابیت هجمه‌هایی به جمهوری اسلامی ایران وارد می‌کند، گفت: ما با برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در کشورمان، این هجمه‌ها را خنثی کردیم.

به گزارش پايگاه خبري مفاز،«عباس امام‌ جمعه» قاری بین‌المللی و از اساتید قرآنی کشورمان، با بیان اینکه هجمه به‌ سوی شیعیان و به ویژه جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌المللی بسیار زیاد است، تصریح کرد: از لحاظ قرآنی، وهابیت هجمه‌هایی به جمهوری اسلامی ایران وارد می‌کند؛ مثلا آنها می‌گویند که قرآن ما با قرآن آنها متفاوت است؛ ما با برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در کشورمان، ثابت می‌کنیم که قرآن ما با قرآن آنها تفاوتی ندارد و این هجمه‌ها را خنثی می‌کنیم.

این استاد قرآنی کشورمان تاکید کرد: در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌ مسائل قرآنی در جهان اسلام، حرف برای گفتن داریم. این نکته بسیار مهم است که این موفقیت‌ها در حالی نصیب ما شده که زبان رسمی کشورمان، عربی نیست.

امام جمعه با بیان اینکه زمانی که برای حضور در یک رویداد فرهنگی و قرآنی به خارج از کشور رفتیم، متوجه تأثیرگذاری مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران در جهان اسلام شدیم، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات قرآنی در کشورمان می‌تواند سبب شود که اساتید مطرح قرآنی در جهان اسلام به کشورمان بیایند و سطح قاریان و حافظان ایرانی را مشاهده کنند.

گفتنی است، مرحله نهایی سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از نهم تا چهاردهم اسفند ماه در حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=30873

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!