2

طرح جدید بهائیت جهت ایجاد آشوب در کشور

  • کد خبر : 49056
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۵۲
طرح جدید بهائیت جهت ایجاد آشوب در کشور
«دفتر تشکیلات بهائیت در سازمان ملل(BIC)» از طرح جدیدی با هدف ایجاد اتّحاد میان دشمنان انقلاب و ایران جهت راه‌اندازی آشوب در کشور، پرده برداشت.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، «دفتر تشکیلات بهائیت در سازمان ملل(BIC)» 25 اردیبهشت از طرح جدیدی با هدف ایجاد اتّحاد میان دشمنان انقلاب و ایران جهت راه‌اندازی آشوب در کشور، پرده برداشت.

بنابر خبر مذکور «سیمین فهندژ» نماینده تشکیلات بهائی در سازمان ملل، با یادآوری موضوع اعدام‌های اوایل انقلاب، اعدام 40 بهائی مخصوصاً 10 زن بهائی در شیراز را با مجازات‌های اخیر علیه قانون شکنان اجتماعی گره می‌زند.

وی با داستان‌سرایی و دروغ‌پردازی درباره وقایع مذکور، بدون ذکر دلایل واقعی همچون «نفرت مردم ایران از بهائیت که باعث چنین مجازات‌هایی در آن بُرهه شده»؛ تلاش دارد با این ترفند و تحریک خانواده‌های مجازات‌شدگان در حوادث اخیر کشور و نیز تشویق هنرمندان به رفتارهای هنجارشکنانه، زمینه اتحاد میان مخالفان جمهوری اسلامی را ایجاد کند.

استفاده از هنر خصوصا موسیقی، از جمله ابزارهای کاربردی و نافذ بهائیت در این طرح است که نماینده این فرقه تشکیلاتی در سازمان ملل از به اصطلاح هنرمندان خواسته با استفاده از آن کلیپ‌های مشترکی را با شعار «عدالت اجتماعی و برابری زنان و مردان» تهیه و انتشار دهند.

تشکیلات بهائیت و دشمنان کشور از آرامش حاکم بر کشور پس از آشوب های سال گذشته که زمینه رسیدگی به مشکلات اساسی کشور توسط مسئولان را فراهم کرده، نگرانند، از این رو جهت برهم زدن آن و ایجاد مشکلات امنیتی برای ناامیدی مردم و گرفتن فرصت رسیدگی به مسائل مهم کشور و مردم از مسئولان جهت ، این طرح آغاز شده است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=49056

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!