4

یهودیان افراطی صهیونیسم جهانی را پایه گذاری کردند/ دفاع از مظلوم مرز مذهبی ندارد

  • کد خبر : 58624
  • ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
یهودیان افراطی صهیونیسم جهانی را پایه گذاری کردند/ دفاع از مظلوم مرز مذهبی ندارد
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: پایه گذاری صهیونیسم جهانی که بخشی از مکتب افراطی یهود است حدود ۱۳۰ سال پیش توسط بزرگانی از یهود که اعتقاد به برتری یهود داشتند شروع شد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، سعید بهشتی راد، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ظهر امروز (شنبه ۱۶ دی ماه) در مراسم اختتامیه‌ دومین جشنواره‌ صنایع دستی بسیج که در مجتمع شهید آوینی برگزار شد، اظهار کرد: مکاتبی که در جهان ظهور می‌کنند فرازی و فرودی دارند و اگر بر اساس اصول فطری انسان بنیان‌گذاری نشده باشند فرود آن‌ها را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: یکی از مظاهر مکتب غرب صهیونیسم است که می‌داند از ابتدای شکل‌گیری نهضت اسلام، یهود با مکتب اسلام در ستیز بوده و بارها باعث اختلاف بعضی از خلفای اسلامی شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: پایه گذاری صهیونیسم جهانی که بخشی از مکتب افراطی یهود است حدود ۱۳۰ سال پیش توسط بزرگانی از یهود که اعتقاد به برتری یهود داشتند شروع شد.

وی ادامه داد: این‌ها در سوئیس جمع شدند و یکسری اصول را برای حکومت یهود بر کل جهان بنیانگذاری کردند که کتاب «پروتکل‌های صهیون از آن نشست چند روزه بیرون آمده و برای مطالعه در دسترس است.

این مقام مسئول اذعان کرد: در خلاصه این ٢۴ پروتکل آمده که برای سازماندهی نظام صهیونیستی چند کار ویژه باید کرد.

وی گفت: موسس رژیم غاصب صهیونیستی چهار اصل را برای این هدف تبیین کرد که اولی، اصل بازدارندگی است که می‌گوید آنقدر قدرت نظامی ما باید زیاد باشد که هیچکس حتی فکر حمله بر علیه رژیم صهیونیستی را نداشته باشد.

بهشتی راد افزود: دومین اصل هشدار است که می‌گوید به جهت اینکه سرزمین غصب شده رژیم صهیونیستی وسعتش کم است و سرزمین ندارد و ملت هم ندارد آنقدر باید اشراف اطلاعاتی داشته باشند که هر تحرکی را که بخواهد موجودیتش را به خطر بیندازد باید در نطفه خفه شود.

وی ادامه داد: سومین اصل انتقال صحنه نبرد به سرزمین دشمن است لذا آن‌ها می‌گویند «هیچ نبردی نباید در سرزمین ما انجام بگیرد».

این مقام مسئول تشریح کرد: چهارمین اصل دفاع از شهروندان در برابر حملات موشکی زمینی و غیره است که می‌دانید از سال ۱۹۴۸ تا طوفان الاقصی هیچ رخنه‌ای در این چهار اصل رخ نداده بود.

وی خاطر نشان کرد: فکر می‌کنید که چرا آن‌ها شهروندان ما را در کرمان به آن شکل به قتل می‌رسانند؟ چون آن‌ها از ما زخم دارند.

بهشتی راد اذعان کرد: ببینید حاج قاسم چه تحولی در جبهه مقاومت ایجاد کرد و آن‌ها ادعای «از نیل تا فرات» را داشتند و می‌گفتند برای به دست آوردنش نیاز به هیچ قدرتی نداریم.

وی ادامه داد: حتی آمریکا با طرح خاورمیانه جدید به سمت این رویا می‌رفتند که رزمندگان جبهه مقاومت کار را به جایی رساندند که آن گنبد آهنین به گنبد پوشالی تبدیل شد.

وی گفت: رزمندگان فلسطینی زمانی با تیر و کمان به جنگ صهیونیست‌ها می‌رفتند لذا اکنون در روز اول «طوفان الاقصی» پنج هزار موشک به سمت آن‌ها پرتاب کردند؛ از دیوار هشت متری عبور کردند و تا عمق سرزمین‌های اشغالی رفتند و ژنرال آن‌ها را اسیر کردند.

وی افزود: آن‌ها باید علیه ما توطئه کنند چون رویای از نیل تا فرات را برای آن‌ها به یک رویای آشفته‌ای تبدیل کردیم.

بهشتی راد اذعان کرد: مرزی به نام مذهب برای دفاع از مظلوم نمی‌شناسیم شما ببینید حماس ١٠٠ درصد اهل سنت است اما چه کسی از آنها حمایت می‌کند؟ «حزب الله لبنان»، «انصارالله یمن» و «حشد الشعبی عراق» که ١٠٠ درصد شیعه هستند و ایران هم شیعه است.

وی تصریح کرد: در آخر باید بگویم که پیروزی نهایی از آن فلسطینی‌ها است این تعبیر مقام معظم رهبری است و حتما تحقق خواهد یافت.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=58624

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!