5
نماینده کلیمیان:

کلیمیان با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به تکلیف ملی خود عمل می‌کنند

  • کد خبر : 59700
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
کلیمیان با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به تکلیف ملی خود عمل می‌کنند
نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایرانیان کلیمی در سراسر کشور پرشورتر از همیشه در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، همایون سامه یح نجف آبادی، نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایرانیان کلیمی در سراسر کشور گسترده‌تر از همیشه در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شرکت می‌کنند، گفت: ایرانیان کلیمی دوشادوش سایر آحاد ملت در همه صحنه‌ها از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری پرشور دارند و این حضور را یک تکلیف ملی برای خود می‌دانند.

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی افزود: ملت ایران از زمان پیروزی انقلاب تاکنون اعم از مسلمان، کلیمی، مسیحی و زرتشتی در صحنه‌های مختلف انقلاب اعم از جنگ تحمیلی، انتخابات راهپیمایی ۲۲ بهمن و غیر حضور داشته و دارند و مقابل دشمن یک ید واحده هستند.

سامه یح خاطرنشان کرد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک وظیفه ملی برای همه ماست و ما باید با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال و هر سال پیام وحدت را به جهانیان اعلام و مخابره کنیم.

وی ادامه داد: دشمنان ما همواره سعی داشته و دارند تا از راههای مختلف بین آحاد ملت و همینطور بین ملت و حاکمیت فاصله و تفرقه ایجاد کنند اما ملت هوشیار ایران هیچگاه به دشمن مجال نداد که اهداف شوم خود را بتواند دنبال کند و به خواسته‌های خود برسد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=59700

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!