1

حماس: طوفان الاقصی برای دفاع از مسجدالاقصی و آزادسازی اسراست

  • کد خبر : 55295
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
حماس: طوفان الاقصی برای دفاع از مسجدالاقصی و آزادسازی اسراست
«صالح العاروری» یکی از رهبران برجسته جنبش مقاومت فلسطین (حماس) طی سخنان مهمی اظهار داشت که نبرد طوفان الاقصی برای دفاع از مسجدالاقصی و آزادسازی اسراست.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، صالح العاروری نایب‌رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) طی سخنان مهمی با شروع عملیات طوفان الاقصی به‌دست رزمندگان مقاومت گفت که رزمندگان مقاومت در  نوار غزه عملیات گسترده‌ای را به‌منظور دفاع از مسجدالاقصی و آزادسازی اسرای فلسطینی آغاز کردند.

معاون دفتر سیاسی حماس افزود: نبرد طوفان الاقصی پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی است.

العاروری با بیان اینکه کرانه باختری در این نبرد حرف آخر را می‌زند و می‌تواند با تمام شهرک‌های صهیونیست‌نشین در کرانه باختری وارد درگیری شود، گفت: همه ما به‌ویژه رزمندگان مقاومت در کرانه باختری باید به این نبرد وارد شویم.

نایب‌رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی از همه کشورهای اسلامی و عربی خواست به نبرد طوفان الاقصی بپیوندند.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، نیروهای مقاومت فلسطین صبح امروز موفق شده‌اند وارد یکی از شهرک‌های اطراف غزه شوند و یک نظامی ارتش رژیم اسرائیل را در اطراف غزه به‌اسارت خود درآورند.

تصاویر منتشرشده نشان می‌دهد که شمار کشته‌ها و زخمی‌ها زیاد است. رسانه‌های رژیم اسرائیل زخمی شدن 15 نفر از صهیونیست‌ها را تأیید کرده‌اند.

گردان‌‌های القسام حماس امروز با اعلام این عملیات موفق شد وارد داخل اراضی اشغالی شود و دست به عملیات کم‌‌سابقه‌ای علیه اشغالگران بزند. فرمانده گردان‌های القسام طی سخنانی گفت: زمان آن رسیده است صهیونیست‌ها را «جارو کنیم» و از فلسطین بیرون بیندازیم

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=55295

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!