1

توهّم سلطه؛ نگاهی به جریان فکری صهیونیسم

  • کد خبر : 56738
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۷:۱۹
توهّم سلطه؛ نگاهی به جریان فکری صهیونیسم
کتاب «توهّم سلطه» مخاطب را با جریان صهیونیسم جهانی و به خصوص وضعیت این جریان فکری خطرناک و سفّاک در آمریکا و اسرائیل آشنا می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، کتاب «توهّم سلطه» گزیده بیانات حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون صهیونیسم  توسط مؤسسه‌ی فرهنگی حدیث لوح و قلم پدید آمد و از سوی انتشارات انقلاب اسلامی در  ۵۱۲ صفحه روانه بازار نشر شد.

در بخشی از این کتاب می خوانیم: در روایات ما تصریح شده است که دشمن‌شناسی یکی از اضلاع سه‌گانه‌ی ایمان است و علت اصلی انحراف مسلمین در عدم شناخت دشمن معرفی شده است. از سوی دیگر خدای متعال شدیدترین دشمن مؤمنین را در قرآن کریم، با بیشترین تأکید ممکن یهود معرفی می‌کند؛ امروز صهیونیست‌های اسرائیل و لابی صهیونیستی که قدرت پشت پرده ایالات متحده است و در کشورهایی نظیر انگلستان و فرانسه و آلمان نیز نفوذ فراوان دارد مصداق عینی این شدیدترین دشمن مؤمنین هستند که در قرآن به آن با تأکید اشاره شده است.

همچنین در این کتاب از جنبه‌های مختلف بر گرفته از بیانات رهبر حکیم و فرزانه‌ی انقلاب اسلامی (در بازه‌ی زمانی ۱۳۴۸ تا ۱۳۹۰) مخاطب با جریان صهیونیسم جهانی و به خصوص وضعیت این جریان فکری خطرناک و سفّاک در آمریکا و اسرائیل آشنا می‌شود.

ضرورت بصیرت و دشمن‌شناسی برای هر مسلمان؛ صهیونیست‌ها و آمریکا مصادیق بارز جبهه‌ی باطل و رأس دشمنان اسلام و … از جمله عناوین بسیار تأمّل‌برانگیز کتاب «توهّم سلطه» است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=56738

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!