2
دیده‌بان الازهر هشدار داد:

بودجه هنگفت صهیونیست‌ها برای تقسیم مسجد الاقصی

  • کد خبر : 52874
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
بودجه هنگفت صهیونیست‌ها برای تقسیم مسجد الاقصی
دیده‌بان الازهر با صدور بیانیه‌ای نسبت به نقشه رژیم صهیونیستی برای تخریب مسجد الاقصی و تقسیم آن هشدار داد.  

به گزارش پایگاه خبری مفاز، نهادهای خبیث و سرطانی رژیم صهیونیستی در سراسر جهان در مدت اخیر به دنبال رفع ممنوعیت‌های دینی یهودی در ورود گسترده شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی هستند تا بهانه‌ای برای تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی و تخریب قبله نخست مسلمانان و ساخت معبد هیکل در محل مسجد قبة الصخره باشد.

در همین راستا دیده‌بان الازهر اعلام کرد که کابینه رژیم صهیونیستی بودجه سنگینی را برای حمایت مالی از طرح واردات و بارگیری پنج گاو سرخ‌رنگ اختصاص داده‌اند که با دقت زیادی مطابق با آنچه در کتب دینی یهودیان آمده، انتخاب و با یک هواپیما از ایالت تگزاس آمریکا به فلسطین اشغالی منتقل شده است.

صهیونیست‌ها که به خرافاتی همچون گاو سرخ‌رنگ اعتقاد دارند و آن را نشانه‌ای برای پیروزی یهود و تخریب مسجد الاقصی و احداث معبد ادعایی خود قلمداد می‌کنند، مدعی هستند که این گاو روزی ظاهر شده و سپس به دست خاخام‌هایشان ذبح و سوزانده می‌شود و آنها با خاکستر این گاو، مکان مسجد الاقصی را برای ساخت معبد ادعایی خود «تطهیر» خواهند کرد.

دیده‌بان الازهر با بیان اینکه دو سازمان صهیونیستی در پس پروژه جستجوی گاو سرخ‌رنگ بوده‌اند، گفت: نخستین سازمان، متشکل از مسیحیان انجیلی و یک جنبش راست افراطی به رهبری فردی به نام «تزاچی ممو» است و دومی مؤسسه معبد هیکل است که توسط خاخام یسرائیل آریل اداره می‌شود که خاخام معنوی ایتامار بن گویر، وزیر افراط‌گرای کابینه نتانیاهو به حساب می‌آید و دومین فرد در جنبش راست افراطی کاچ به ریاست خاخام مئیر کاهان محسوب می‌شود.

به نوشته دیده‌بان الازهر مراکز تحقیقات دینی رژیم صهیونیستی توجه زیادی به این موضوع دارند. مؤسسه فوق چندین سال پیش پروژه بزرگی را با هدف ورود گاو قرمز به سرزمین‌های اشغالی راه‌اندازی و تعدادی مکان در سراسر رژیم صهیونیستی برای پرورش گاوهای قرمز تجهیز کرد.

بسیاری از وزارتخانه‌های کابینه رژیم صهیونیستی نیز از این پروژه حمایت می‌کنند، وزارت امور قدس رژیم صهیونیستی طرحی برای ایجاد پارکی در کوه زیتون در قدس به منظور اجرای آیین سوزاندن گاو قرمز ارائه دادند، علاوه بر کمک مالی که با واریز میلیون‌ها شِکِل به حساب مجریان این طرح ارائه می‌شود و وزارت کشاورزی رژیم صهیونیستی نیز مجوزهای فوق‌العاده لازم برای واردات این پنج گاو از کشور آمریکا را در اختیار آنها قرار دهد.

دیده‌بان الازهر تأکید کرد: مسجد الاقصی با همه صحن‌های آن حق منحصر به فرد مسلمانان و نه غیر آنان است و ما با هر گونه پروژه صهیونیست‌ها برای تجزیه مسجد الاقصی و اعمال واقعیتی جدید بر صحن‌های آن قاطعانه مخالفت می‌کنیم.

این نهاد تأکید کرد: اقدام رژیم اشغالگر صهیونیستی و نهادهای آن علیه مسجد الاقصی تعرضی آشکار به امت اسلامی است و موضع یکپارچه و قاطع برای مقابله با هتک حرمت قبله نخست مسلمانان و سومین حرم شریف و معراج پیامبر اکرم(ص) را می‌طلبد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=52874

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!