0
نماینده کلیمیان در مجلس:

بنیاد شهید اقدامات مثبتی در برابر شهدای اقلیت های مذهبی دارد

  • کد خبر : 52439
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲
بنیاد شهید اقدامات مثبتی در برابر شهدای اقلیت های مذهبی دارد
سامه یح نجف آبادی گفت: بنیاد شهید سالیانه با برگزاری جشن لاله ها بر سر مزار شهدای جامعه اقلیت های مذهبی گوشه ای از وظایف خود را انجام می دهد همچنین برگزاری یادمان شهدا در گورستان های تهران که برای اقلیت های مذهبی ساخته شده است از دیگر اقدامات مثبت بنیاد شهید است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، همایون سامه یح نجف آبادی، نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه اقلیت های مذهبی حضور فعال در زمان جنگ تحمیلی و حتی در دوران انقلاب اسلامی داشتند. جامعه ایرانیان کلیمی افتخار این را داشته که در زمان انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس، شهدایی را تقدیم این نظام کرده است.

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جوانان کلیمی به صورت فعال در جبهه ها حاضر می شدند و همانند برادران و خواهران مسلمان و مسیحی و زرتشتی خودشان برای دفاع از کیان این کشور جنگیدند، شهید شدند و تعداد بسیاری نیز ایثارگر، جانباز و آزاده تقدیم کردند، با توجه به ریشه محکم کلیمیان در خاک ایران باید عرض کنم که به ایران عزیزمان و سایر هموطنانمان عشق داریم.

وی ادامه داد: بنیاد شهید تا جایی که ممکن بود به خانواده های شهدای کلیمی خدمت رسانی کرده ولی انتظار ما این است که رسیدگی ها افزایش یابد.

سامه یح نجف آبادی خاطرنشان کرد: بنیاد شهید سالیانه با برگزاری جشن لاله ها بر سر مزار شهدای جامعه اقلیت های مذهبی گوشه ای از وظایف خود را انجام می دهد همچنین برگزاری یادمان شهدا در گورستان های تهران که برای اقلیت های مذهبی ساخته شده است از دیگر اقدامات مثبت بنیاد شهید است که البته به قبور شهدا و مسئله زیباسازی آنها در تهران نیز پرداخته شده است.

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: اخیرا طی نامه ای که به ریاست بنیاد شهید مبنی بر رسیدگی به قبور شهدای جامعه کلیمی کرمانشاه و شیراز نوشته و ارسال کردیم، ایشان با این موضوع موافقت کردند.

سامه یح نجف آبادی در پایان گفت: در مجموع اقدامات بنیاد شهید در برابر شهدای اقلیت های مذهبی مثبت بوده ولی انتظار بیشتر شدن این خدمت رسانی را داریم.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=52439

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!