2

آیا نتانیاهو با برافروختن آتش جنگ سعی در تحقق پیشگویی کتاب مقدس دارد؟

  • کد خبر : 57192
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
آیا نتانیاهو با برافروختن آتش جنگ سعی در تحقق پیشگویی کتاب مقدس دارد؟
بنابر گزارش TRT عربی نتانیاهو در آرزوی برافروختن آتش جنگ جهانی سوم، حکومت بر کل جهان و تحقق پیشگویی اشعیا (از پیامبران یهود) است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، شبکه TRT ترکیه با طرح این سوال، گزارش تصویری خود از جنگ غزه را آغاز کرد و در آن اشاره کرد که نتانیاهو ، نخست‌وزیر اشغالگر رژیم صهیونیستی طبق پیش‌گویی که به آن اعتقاد دارد، «به دنبال تسریع در پایان دادن به جهان» است.

این ویدئو با سخنان نتانیاهو آغاز می‌شود که می‌گوید: «این جنگ تنها یک آغاز است و من در مورد زمان، چگونگی و مقدار آن توضیح نمی‌دهم»

TRT ترکیه نتانیاهو را فردی توصیف می‌کند که با رویاهای بزرگ متولد شد و آرزو داشت اورشلیم را ویران، عمالقه را نابود و جنگ آرماگدون را شعله ور کند. همچنین آرزو دارد که آمدن مسیح را بشارت دهد.

بنابر گزارش TRT عربی نتانیاهو در آرزوی برافروختن آتش جنگ جهانی سوم، حکومت بر کل جهان و تحقق پیشگویی اشعیا (از پیامبران یهود) است.

TRT تایید کرد که برای رسیدن بنیامین نتانیاهو به هدفش تنها یک کار وجود دارد و آن ادامه تشدید تنش تا پایان جهان است.

نتانیاهو تنها به دنبال جنگ مذهبی است

بر اساس گزارش TRT نتانیاهو یکی یکی به اهداف خود می‌رسد و تنها یک هدف برای او باقی مانده است که آن نگهداری از کودکان است.

همه اینها یک سناریوی بریده از یک فیلم نیست و متاسفانه کاملا واقعی است.

نتانیاهو بار دیگر در یکی از سخنرانی‌های خود با استناد به کتاب مقدس تورات و نقل آن می‌گوید: «زمانی برای صلح است و زمانی برای جنگ، و اکنون زمان جنگ است».

یهودیان معتقدند که جنگ جهانی سوم یا «جنگ بزرگ» آغاز رستگاری است و بر اساس ادعای آنها، خود عیسی مسیح ظهور و مداخله می‌کند و دجال را شکست می‌دهد.

این گزارش در مورد مناخیم مندل اشنیرسون، ملقب به «ربی یا ربه» صحبت می‌کند. ربی یهودی ارتدوکس آمریکایی متولد روسیه و جدیدترین ربه سلسلسه حسیدی لوباویچ بود. او یکی از مهم‌ترین رهبران یهودی قرن بیستم بود. او به عنوان رهبر جنبش خبد لوباویچ که بعد از هولوکاست کمابیش نابود شده بود، تبدیل به یکی از بانفوذترین جنبش‌های جهان یهودیت مذهبی شد، که بیش از ۳۰۰۰ مرکز تعلیم و آموزش را اداره می‌کرد.  تولد او به عنوان روز ملی آموزش در ایالات متحده جشن گرفته می شود.

TRT در گزارش خود اشاره می کند که چگونه رئیس جمهور سابق ایالات متحده در سال 1988 بیانیه ای را در 86 سالگی ربه امضا کرد و روز آموزش در ایالات متحده را جشن گرفت.

تمنا برای تعجیل در آمدن مسیح

اما یهودیان بر این باورند که چیزی که تغییر نکرده این است که مسیح واقعی هنوز نیامده است. یکی از روحانیون یهودی از بنیامین نتانیاهو درخواست کرد که کاری انجام دهد و آمدن مسیح را تسریع کند، چرا که نتانیاهو سالها پیش وعده داده بود که: ما این کار را انجام می‌دهیم…

این امر مؤید دخالت عمدی نتانیاهو در جنایات مختلف گذشته و حال، چه در غزه و چه در کرانه باختری، و سایر مناطقی است که اشغالگران اسرائیل مرتکب جنایات و تخلفات می‌شوند.

نخست وزیر رژیم اشغالگر اسرائیل با اشاره به سکوت جهانی در قبال جنایات وحشیانه در غزه و جاهای دیگر در ویدئویی می‌گوید: فقط یک ضربه می‌تواند آنقدر دردناک باشد که بهای غیر قابل تحملی داشته باشد، دنیا چیزی نخواهد گفت، دنیا خواهد گفت که ما از خودمان دفاع می کنیم.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=57192

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.