1

پیروان ادیان توحیدی پایبند به حضور حداکثری در انتخابات هستند

  • کد خبر : 60116
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
پیروان ادیان توحیدی پایبند به حضور حداکثری در انتخابات هستند
نماینده مسیحیان ارامنه شمال کشور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور حداکثری پیروان ادیان توحیدی همپای سایر مردم ایران در انتخابات ۱۱ اسفند گفت: جامعه ارامنه ایران در دوره گذشته به لحاظ آماری، مشارکت بیش از ۶۰ درصدی را رقم زدند و این نشان می‌دهد ارامنه به مسئله حضور انتخابات بسیار اهمیت می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، آرا شاوردیان، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره ضرورت مشارکت حداکثری مردم به ویژه پیروان ادیان توحیدی در انتخابات ۱۱ اسفند اظهار کرد: پیروان ادیان توحیدی در یازدهم اسفند ماه همانند سایر ایرانیان حضور پرشوری در انتخابات خواهند داشت؛ همانطور که در صحنه‌ها و رویدادهای مختلف مصداق آن را بارها مشاهده کرده و بار دیگر مشاهده خواهیم کرد.

وی افزود: جالب است بدانید از شبکه سه سیما با من تماس گرفتند و گفتند که می‌‎خواهند مناظره‌ای را پیرامون موضوع انتخابات برگزار کنند و از من خواستند یک نفر مخالف و یک نفر موافق از پیروان ادیان توحیدی را برای حضور در این مناظره معرفی کنم و بنده در پاسخ به این خواسته گفتم که در میان پیروان ادیان توحیدی به‌ویژه ارامنه، مخالف حضور در انتخابات وجود ندارد و همه ما پایبند به حضور و مشارکت حداکثری هستیم و خواهیم بود.

حضور پرشور جامعه ارامنه در انتخابات

نده مسیحیان ارامنه شمال کشور در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جامعه ارامنه ایران در دوره گذشته به لحاظ آماری، مشارکت بیش از ۶۰ درصد را رقم زدند و این نشان می‌دهد ارامنه به مقوله انتخابات بسیار اهمیت می‌دهند.

شاوردیان با بیان اینکه دغدغه‌های معیشتی و اقتصادی باید بیش از قبل مدنظر مجلس دوازدهم قرار بگیرد، گفت: امروز یکایک مردم ایران سختی‌های معیشتی را حس و لمس می‌کنند ولی مردم باید بدانند با مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح می‌توان مجلس دوازدهم را به سمت و سویی هدایت کرد که مطابق خواست و میل مردم رفتار کند و دغدغه معیشت مردم را داشته باشد.

وی بیان کرد: انتظارات مردم از خادمان و نمایندگان خود در مجلس به‌حق است و باید این انتظارات پاسخ داده شود. البته مردم باید این را بدانند که نمایندگان مجلس یازدهم کاملاً به فکر آنها بوده‌ و دغدغه معیشت مردم را داشته‌اند و تمام تلاششان این بوده که رفاه و آسایش بیشتری را برای ملت عزیز و شریف ایران به ارمغان آورند.

لزوم ارتباط بیشتر نمایندگان با مردم

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس دوازدهم باید بیش از قبل در میان مردم حضور داشته باشند، افزود: حضور در میان مردم سبب می‌شود تا نمایندگان از مشکلات واقعی مردم بیشتر آگاه شوند و لذا این را باید نمایندگانی که قرار است بر کرسی‌های مجلس دوازدهم تکیه بزنند به خوبی مدنظر قرار دهند. یک نماینده نباید این تلقی را داشته باشد که وکیل ساکنان یک شهر یا شهرستان است بلکه هر یک از نمایندگان، وکیل تمام ملت ایران به حساب می‌آیند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: نماینده در تراز باید هم کمک‌حال دیگر دستگاه‌ها و هم پیگیر مطالبات به‌حق مردم باشد و به شدت از ورود به حواشی پرهیز کند و با تمام توان موضوعات خاص و مهم حوزه انتخابیه خود را پیش ببرد. نماینده در تراز، پیمانکار نیست بلکه از جایگاه بالای نظارتی و تقنینی برخوردار است و نباید شأن و جایگاه خود را تا حد پیمانکار کاهش دهد.

اولویت‌های مهم مجلس دوازدهم

شاوردیان گفت: گاهی اوقات به دلیل کمرنگ شدن موضوع مهمی مانند نظارت، مشکلات دیگری به وجود می‌آید، پس باید نظارت تقویت شود و از اهمیت آن غفلت نکرد. قطعا هدف از نظارت، به هیچ‌وجه مچ‌گیری نیست بلکه هدف اصلی این است که ضعف‌ها و گره‌ها شناسایی و برطرف شود. قطعاً با نظارت دقیق امکان حل مشکلات و اجرای دقیق قانون وجود دارد و از این طریق می‌توان راه‌حل مطلوب را ارائه داد.

وی در پایان تأکید کرد: تمام تلاش دشمنان نظام این است که با حضور کمرنگ مردم پای صندوق‌های رأی، مجلس دوازدهم به یک مجلس ضعیف تبدیل شود که این توطئه با مشارکت حداکثری خنثی خواهد شد. در هر کشوری مشکلاتی وجود دارد و جمهوری اسلامی ایران هم از این قاعده مستثنی نیست اما با مشارکت حداکثری و انتخاب گزینه‌های اصلح می‌توان یک مجلس قوی، اهل تعامل سازنده، کارآمد و دغدغه‌مند را تشکیل داد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=60116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.