0

پاپ: درها را به روی مهاجران و خارجی‌ها نبندید

  • کد خبر : 48595
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
پاپ: درها را به روی مهاجران و خارجی‌ها نبندید
پاپ فرانسیس امروز یکشنبه ریاست یک مراسم بزرگ در فضای باز در شهر بوداپست را برعهده داشت که در آن از مجارها خواست برخلاف سیاست های ضد مهاجرتی ملی گرایان، درها را به روی مهاجران و کسانی که «خارجی یا بر خلاف ما هستند» نبندند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، به نقل از رویترز، پاپ در آخرین روز سفر به مجارستان باز هم در مورد ملی‌گرایی افراطی در اروپا هشدار داد و گفت: درهای بسته دردناک و مغایر با آموزه‌های عیسی مسیح است.

ویکتور اوربان، یک پوپولیست که در مراسم عشای ربانی شرکت می کرد، خود را محافظ ارزش های مسیحی می داند. او گفته است که اجازه نخواهد داد مجارستان به یک کشور مهاجر تبدیل شود، همانطور که او ادعا می کند که کشورهای دیگر در اروپا برای مردم بومی آن غیرقابل تشخیص هستند.

فرانسیس 86 ساله در موعظه خود گفت که اگر مجارها می خواستند از عیسی پیروی کنند، باید از درهای بسته فردگرایی ما در میان جامعه ای که در حال انزوا است، درهای بسته بی تفاوتی ما نسبت به محرومان و کسانی که رنج می برند، دوری کنند. درها را به روی کسانی که خارجی هستند یا بر خلاف ما هستند، به روی مهاجران یا فقرا می بندیم.

پاپ فرانسیس معتقد است که مهاجرانی که از فقر فرار می کنند باید مورد استقبال و ادغام قرار گیرند زیرا آنها می توانند کشورهای میزبان را از نظر فرهنگی غنی کنند و جمعیت رو به کاهش اروپا را تقویت کنند. او معتقد است در حالی که کشورها حق دارند از مرزهای خود محافظت کنند، مهاجران باید در سراسر اتحادیه اروپا توزیع شوند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=48595

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!