2

فرماندار اصفهان از بررسی شکایت واصله در ارتباط با حوزه ارامنه جنوب ایران خبر داد

  • کد خبر : 60850
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
فرماندار اصفهان از بررسی شکایت واصله در ارتباط با حوزه ارامنه جنوب ایران خبر داد
فرماندار اصفهان عنوان کرد: صحت انتخابات این حوزه انتخابیه را از نظر هیات اجرایی و هیات نظارت حوزه انتخابیه ارامنه جنوب ایران تایید و اعلان کرد : مراتب جهت تصمیم گیری نهایی به شورای محترم نگهبان ارسال خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز ، طی جلسه ای که برای رسیدگی به شکایت واصله مرکز حوزه انتخابیه ارامنه جنوب ایران برگزار شد پیرامون بندهای شکایات واصله بررسی های لازم انجام گردید.

محمد علی احمدی فرماندار اصفهان و رئیس هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه ارامنه جنوب ایران عنوان کرد : طی جلسه ای که با حضور هیات اجرایی و هیات نظارت بر دوازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد ، پیرامون شکایت واصله حوزه انتخابیه ارامنه جنوب ایران بررسی های لازم صورت گرفت.

احمدی اظهار داشت: پس از بررسی ، تعدادی از بندهای شکایت به علت عدم ارایه مستندات پذیرفته نشد و تنها یک بند از شکایت به تشخیص هیات اجرایی مربوط به فرآیندهای انتخاباتی نبوده و به مرجع قضایی ارسال و شاکیان از آن طریق پیگیری خواهند کرد.

وی در ادامه صحت انتخابات این حوزه انتخابیه را از نظر هیات اجرایی و هیات نظارت حوزه انتخابیه ارامنه جنوب ایران تایید و اعلان کرد : مراتب جهت تصمیم گیری نهایی به شورای محترم نگهبان ارسال خواهد شد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=60850

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!