1

دیدار هیئتی از واتیکان با نماینده آیت الله سیستانی در عراق

  • کد خبر : 57493
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۷:۵۷
دیدار هیئتی از واتیکان با نماینده آیت الله سیستانی در عراق
نماینده مرجعیت دینی عراق در استقبال از نماینده رهبر کاتولیک‌های جهان و هیئت همراه وی بر حمایت از ملت فلسطین در برابر تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی تأکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز،  نماینده پاپ واتیکان و هیئت همراهش روز سه شنبه با حضور در منزل شیخ عبدالمهدی الکربلایی در کربلای مقدس از وی عیادت کردند و جویای وضعیت سلامت وی پس از عمل جراحی شدند.

نماینده مرجعیت عالیقدر دینی عراق در این دیدار به موضوع مظلومیت امام حسین (ع) و آنچه در کربلا اتفاق افتاد و جایگاه برخی از پیروان دین مسیحیت در یاری از مظلومیت و قیام امام حسین (ع) پرداخت.

شیخ الکربلایی موضع‌گیری همه کشورهای جهان در مورد آنچه که مردم فلسطین در غزه با آن مواجه هستند، خواستار شد و گفت: ما در کنار مظلومان در هر جای دنیا ایستاده‌ایم، همانطور که در قبال ظلم و ستمی و نسل‌کشی که بر مردم فلسطین آمده است، ایستاده‌ایم.

وی ادامه داد: ما مظلومیت مردم فلسطین در غزه و کشته شدن هزاران نفر از آن‌ها را درک می‌کنیم، به ویژه اینکه طبق آنچه سازمان‌های بین‌المللی اعلام کرده‌اند ۷۰ درصد قربانیان زن و کودک هستند.

شیخ الکربلائی تأکید کرد: مواضع بشردوستانه ایجاب می‌کند که از ملت مظلوم فلسطین در برابر مصائبشان حمایت کنیم.

شیخ الکربلایی سخنان خود را با تشکر و قدردانی از هیئت به خاطر متحمل شدن زحمت سفر به پایان رساند و از آن‌ها خواست سلام و درود او را به پاپ واتیکان برسانند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=57493

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!