3

تظاهرات کاتولیک‌‌ها در اسپانیا علیه جنایات رژیم صهیونیستی

  • کد خبر : 59961
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵
تظاهرات کاتولیک‌‌ها در اسپانیا علیه جنایات رژیم صهیونیستی
شهر مادرید، پایتخت اسپانیا، روز پنجشنبه گذشته شاهد تظاهرات گسترده کاتولیک‌ها علیه جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه بود.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، تظاهرات گسترده مردم اسپانیا علیه رژیم صهیونیستی با فراخوان بیش از ۱۸۰ انجمن کاتولیک و انجیلی این کشور سازماندهی شد و نمایندگان این انجمن‌ها با تجمع در مقابل سفارت اسرائیل در مادرید و سر دادن شعار «به نام بشریت، نسل‌کشی را متوقف کنید»، خواستار توقف جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه شدند.

تظاهرات‌کنندگان با برافراشتن بنرهایی در حمایت از فلسطین و محکومیت اسرائیل، شعارهایی مانند «اسرائیل را تحریم کنید»، «این جنگ نیست، نسل کشی است»، «اسرائیل قاتل»، «فلسطین را آزاد کنید» و «ما خواهان عدالت هستیم» سر دادند.

نیکاسی ترون، روحانی کاتولیک گفت: ما به عنوان انسان و مسیحی در این تظاهرات شرکت کرده‌ایم و خواستار صلح هستیم؛ صلح مبتنی بر عدالت و آشتی، صلح مبتنی بر حمایت از مردم.

از ۷ اکتبر گذشته (۱۵ مهر)، اسرائیل جنگ ویرانگری را در نوار غزه به راه انداخته است که دهها هزار غیرنظامی، که بیشتر آنها کودک و زن هستند، در این جنگ به شهادت رسیده‌اند. علاوه بر آن یک فاجعه انسانی بی‌سابقه و تخریب گسترده زیرساخت‌ها در اثر این جنگ رخ داده است. این امر موجب شکایت از تل‌آویو در دادگاه بین‌المللی لاهه به اتهام نسل‌کشی شده است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=59961

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.