4

باشگاه ورزشی آرارات برای مسابقات سراسری ارامنه آماده می‌شود

  • کد خبر : 38185
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
باشگاه ورزشی آرارات برای مسابقات سراسری ارامنه آماده می‌شود
رئیس کمیته هماهنگی المپیک ارامنه باشگاه آرارات گفت:«53-مین دوره رقابت‌های ورزشی ارمنیان ایران، 24-16 شهریور ماه برگزار خواهد شد.»

به گزارش پایگاه خبری مفاز، نورایر میناسیان، رئیس کمیته هماهنگی المپیک ارامنه باشگاه آرارات در گفتگویی خبر داد: 53-مین دوره رقابت‌های ورزشی ارمنیان ایران، 24-16 شهریور ماه برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به سؤالی درباره رشته‌های ورزشی و نحوه ثبت‌نام ورزشکاران در این مسابقات اظهار داشت:رقابت‌ها در رشته‌های تنیس روی میز، فوتبال، فوتسال، بسکتبال، استریت‌بال، صخره‌نوردی، تنیس، شطرنج و والیبال برگزار می‌شود.درباره برگزاری مسابقات دو و میدانی هم نظراتی وجود دارد.به این صورت که به ورزشکاران پیشنهاد می‌شود در کنار رشته ورزشی خود، در مسابقات دو و میدانی هم شرکت کنند تا این رشته ورزشی احیا شود.کمیته تصمیم گرفته امکان حضور ورزشکاران رشته‌های انفرادی، که نماینده هیچ انجمنی نیستند، را در این رقابتها بررسی کند.

وی افزود:«ا توجه به این که امسال ۶۶-مین سالگرد تأسیس تیم فوتبال «آرارات» هست، این بازی‌ها به تیم فوتبال «آرارات» تقدیم می‌شود.

میناسیان اعلام کرد که، انجمن‌ها تا ۱۰ شهریور/یکم سپتامبر می‌توانند برای ثبت نام مراجعه کنند.

گفتنی‌ است، باشگاه فرهنگی-ورزشی ارامنه آرارات از سال ۱۳۴۳(۱۹۶۴ میلادی)، هر ساله در نیمه دوم شهریور اقدام به برگزاری مسابقات سراسری ارامنه می‌کند و ورزشکاران و تیم‌های ورزشی از تهران، تبریز، ارومیه، اصفهان، رشت، شیراز، اهواز، آبادان، گرگان و ساری در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.همچنین ورزشکارانی از کشورهای مختلف جهان مانند ارمنستان، لبنان، سوریه، عراق و فرانسه نیز در این مسابقات حضور می‌یابند.

المپیک یا مسابقات ورزشی سراسری ارمنیان، بازتاب گسترده‌ای در مطبوعات ورزشی کشور دارد و در مراسم گشایش بازی‌ها، مقامات کشوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر نهادهای دولتی حضور می‌یابند.

 

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=38185

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.