3

اولین حضور پاپ فرانسیس در انظار عمومی بعد از عمل جراحی + تصویر

  • کد خبر : 19534
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
اولین حضور پاپ فرانسیس در انظار عمومی بعد از عمل جراحی + تصویر
نشریه اخبار واتیکان تصاویری از پاپ فرانسیس را پس از عمل جراحی منتشر کرد که رهبر کاتولیک‌های جهان در این تصاویر در حال ایراد سخنرانی است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، پاپ فرانسیس، یک هفته پس از جراحی روده بزرگ، روز یکشنبه ۲۰ تیر برای اولین بار در انظار عمومی ظاهر شد. او ده دقیقه در بالکن بیمارستانی در رم ایستاد و از مردم به خاطر دعاهایی که برای بهبود او کرده‌اند، صمیمانه تشکر کرد و مراقبت‌هایی را که از کادر درمانی دریافت کرده‌است «ارزشمند» خواند.

پاپ فرانسیس همچنین گفت خدا را شاکر است که در دیدارهای یکشنبه با مردم خللی ایجاد نشد و هرچند نه از تراس کاخ واتیکان در میدان سنت پیتر بلکه از تراس بیمارستان با مردم دیدار کرده است.

وی به مسائل روز نیز اشاره کرد و همدردی عمیق خود را با مردم هاییتی ابراز داشت و آرزو کرد آشوب‌ها در این کشور رو به ارامش برود.‌همچنین از ترور رییس جمهور این کشور نیزابراز تاسف کرد.

به گزارش آسوشیتدپرس، پاپ فرانسیس ۸۴ ساله، که یک هفته قبل به خاطر باریک شدن بخشی از روده به خاطر التهاب تحت جراحی روده بزرگ قرار گرفت و بخشی از روده او برداشته شد، رو به بهبودی است و در وضعیت پایداری به سر می برد. ولی هنوز زمان مرخص شدن او از بیمارستان مشخص نیست.

در ابتدای سخنرانی صدای پاپ ضعیف بود ولی مرتب به مخاطبانی که پایین بالکن بیمارستان به استقبال او آمده بودند لبخند می زد. برخی از بیماران بیمارستان نیز برای دیدن پاپ و شنیدن سخنرانی او از تخت‌هایشان بیرون آمده بودند. از جمله تعدادی از کودکانی که در این بیمارستان کاتولیک در حاشیه شهر رم بستری هستند.

پاپ فرانسیس

نشریه اخبار واتیکان تصاویری از پاپ فرانسیس را پس از عمل جراحی منتشر کرد که رهبر کاتولیک‌های جهان در این تصاویر در حال ایراد سخنرانی است و نخستین حضور وی در انظار عمومی پس از عمل جراحی روده به‌شمار می‌رود.

سخنرانی وی از پنجره طبقه یازدهم بیمارستان Agostinho Gemelli در رم به صورت زنده پخش شد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=19534

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!