2

اعتراض مسیحیان هند به تخریب یک کلیسا

  • کد خبر : 19959
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
اعتراض مسیحیان هند به تخریب یک کلیسا
یک کلیسای کاتولیک در دهلی پایتخت هند به این دلیل که به صورت غیرقانونی ساخته شده است، به دستور مقامات دولتی تخریب و موجب اعتراض مسیحیان هند شد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، با دستور مقامات دولتی یک کلیسای کاتولیک در منطقه لادو سارای دهلی تخریب شد که این اقدام ناراحتی و نارضایتی گسترده مسیحیان هند را در پی داشت.

مقامات دولتی برای موجه نشان دادن تخریب ساختمان این کلیسا مدعی شدند که کلیسا به روی زمین‌های کشاورزی متعلق به دولت ساخته شده است.

رهبران کلیسا این اقدام دولت را «تکان دهنده» توصیف کردند و گفتند که تمامی مراحل ساخت این کلیسا قانونی بود و مقامات برای تخریب کلیسا حتا به آنان اخطار نیز نداده‌اند.

کشیش گینتو کی تام، در اینباره به UCA News گفت: “آنها (مقامات دولتی) یک روز صبح آمدند و از خادمین کلیسا خواستند که مکان را ترک کنند، سپس کل کلیسا را ​​تخریب کردند.”

این کشیش کاتولیک افزود: “این کلیسا سیزده سال پیش بنا شده بود و هرگز مشكل قانونی نداشت. ما در این مورد به دادگاه شکایت کرده ایم و خواستار رسیدگی عادلانه به این پرونده هستیم.”

وی تاکید کرد که زمین کلیسا سالها قبل توسط مسیحیان این منطقه اهدا شده بود و از مقامات دولتی خواست که با این قبیل اقدامات زمینه ساز تنش های مذهبی در منطقه نگردند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=19959

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.