5

استاندار تهران پای صحبت ارامنه نشست

  • کد خبر : 58843
  • ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
استاندار تهران پای صحبت ارامنه نشست
استاندار تهران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برای نخستین بار با حضور در کلیسای گریگور ضمن دیدار با هموطنان ارامنه، بطور مستقیم و بی واسطه به پرسش‌های آنان در موضوعات مختلف مرتبط با حوزه کاری پاسخ دادند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، علیرضا فخاری، استاندار تهران به همراه فرماندار تهران، چند نفر از مدیران کل استانداری و برخی دستگاه‌های اجرایی استان روز سه‌شنبه ۱۹ دی‌ماه در راستای رسیدگی و پاسخگویی به سوالات، نظرات، ایده‌ها، شکایت‌ها و درخواست‌های ارامنه پایتخت در کلیسای گریگور محله مرزداران حضور یافت.

استاندار تهران در این دیدار مستقیم و بی واسطه در گفت و گوی صمیمی با جمعی از هموطنان ارامنه مشکلات و خواسته‌های آنان را شنید و برای رفع این مشکلات دستورهای لازم را صادر کرد.

فخاری طی سخنان کوتاهی در حاشیه این دیدار، با تاکید بر ضرورت رسیدگی به مشکلات شهروندان و تلاش همه مدیران در این زمینه، افزود: همه مردم با هر دین و مذهبی در جمهوری اسلامی ایران در کنار یکدیگر در آرامش زندگی می‌کنند.

استاندار تهران از مشکلات زیست محیطی، خدمات عمومی و مسایل زیرساختی به عنوان مشکلات و مسائل مهم شهروندان منطقه هشت تهران یاد کرد که در این دیدار چهره به چهره و در گفت و گوی مستقیم با آنها مورد رسیدگی قرار گرفته است.

احمد قیومی، فرماندار تهران که استاندار را در این دیدار صمیمی همراهی می‌کرد، ضمن تأکید بر حفظ وحدت میان پیروان ادیان الهی گفت: طبق گفته پیامبر اسلام (ص) در خصوص یکپارچگی تمامی ادیان، همه ما بر وحدت و انسجام ادیان توحیدی از جمله دین آسمانی مسیحیت معتقد هستیم.

در این نشست، از خانواده شهدای ارامنه نیز تقدیر به عمل آمد.

استاندار تهران

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=58843

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.