1

واکنش غیرمسئولانه مفتی قطر به عملیات وعده صادق

  • کد خبر : 62085
  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳
واکنش غیرمسئولانه مفتی قطر به عملیات وعده صادق
در حالی که بسیاری از مسلمانان آزاده و اکثر جریان‌های فکری جهان اسلام، عملیات شبانه مجاهدان شیعه ایرانی را تمجید و تحمید کردند، سلفی‌های جهادی (بویژه تمکینی‌ها) همسو با سکولارها یا سکوت اختیار یا زبان به طعن گشوده و به تکرار سخنان وحدت‌شکن ابن تیمیه در مورد شیعه پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، در حالی که بسیاری از مسلمانان آزاده و اکثر جریان‌های فکری جهان اسلام، عملیات مجاهدان شیعه ایرانی را تمجید و تحمید کردند، سلفی‌های جهادی (بویژه تمکینی‌ها) همسو با سکولارها یا سکوت اختیار یا زبان به طعن گشوده و به تکرار سخنان وحدت‌شکن ابن تیمیه در مورد شیعه پرداختند.

در این میان موضع‌گیری وحدت‌شکن محمد بن الحسن ولد الددو (مفتی قطر و از سلفی‌های معتدل) دور از انتظار بود.

وی نوشت: «تکرار بزرگ‌ترین نمایشنامه‌ای که دجالان معاصر اجرا کردند از روافض ایرانی و صهیونیست‌ها است و مخلص‌ترین و بیشترین پیروان مسیح دجال در آینده نیز روافض ایران و صهیونیست‌ها هستند.

خداوند متعال ایشان را نابود کند که از حق رویگردان هستند. از خداوند متعال می‌خواهم که نیرنگ‌شان را به حقیقتی ضد خودشان تبدیل کند و آن‌ها را به جان هم بیندازد و آتش جنگی خاموش‌نشدنی را بین‌شان شعله‌ور سازد و شرّ آن‌ها و شرّ آنچه بین‌شان اتفاق می‌افتد را از ما و تمام مسلمانان دور کند.» این اظهارنظر در میان سلفیه جهادی بازتاب گسترده‌ای پیدا کرد.

گفتنی است، با اینکه اخبار لحظه به لحظه عملیات وعده صادق توسط شبکه‌های منتسب به اخوان‌المسلمین منتشر شد، جای خالی بیانیه رسمی از اخوان‌المسلمین احساس شد. (عدم صدور بیانیه تا این لحظه با وجود صدور بیانیه در اتفاقات متعدد روزمره مثل زلزله و…) هر چند حماس به عنوان شاخه نظامی اخوان‌المسلمین فلسطین بیانیه‌ای همدلانه و مسئولانه صادر کرد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=62085

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!