4

شورای روحانیت اهل سنت کرمانشاه اقدام تروریستی پیشاور پاکستان را محکوم کرد

  • کد خبر : 31006
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵
شورای روحانیت اهل سنت کرمانشاه اقدام تروریستی پیشاور پاکستان را محکوم کرد
شورای روحانیت و افتای اهل سنت قصر شیرین، سرپل ذهاب و ریجاب، این حادثه تروریستی را بشدت محکوم و از کشور پاکستان خواستند که اجازه ندهند، تروریست‌ های وحشی و افراطی با قساوت قلب‌، انسانهای مسلمان را به خاک و خون بکشند.

به گزارش پايگاه خبري مفاز، در کرمانشاه، ماموستا عادل غلامی امام جمعه اهل سنت قصر شیرین و دبیر شورای افتای شهرستان های قصر شیرین، سرپل ذهاب و ریجاب، در پیامی ضمن محکومیت اقدام تروریستی در نماز جمعه پیشاور پاکستان، از دولت آن کشور خواست که اجازه ندهد، تروریست‌ های وحشی و افراطی با قساوت قلب‌، انسانهای مسلمان را به خاک و خون بکشند.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

کینه و حقد و حسد یهود و دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین، بار دیگر ازآستین بالا آمد و جنایتی دیگر در نماز مسجد برادران شیعه پاکستانی به وقوع پیوست و شهادت و مجروح شدن نمازگزاران بی گناه و مظلوم در پی داشت که بسیار بسیار موجب اندوه فراوان گردید.

ضمن عرض تسلیت به‌ تمام مسلمانان جهان و ابراز همدردی و صبر جزیل برای خانوادهای شهدای این حادثه تروریستی و آرزوی شفای عاجل برای مجروحین این جنایت بزرگ که همیشه دشمنان اسلام و مسلمین بر وحدت ما تیرهای خبیثشان نشانه می گیرد.

استکبارجهانی بداند که‌ هرگز نمی‌تواند بر اراده و وحدت ما پیروز شود و عزت و سربلندی از آن امت اسلامی است و پستی و نابودی برای شما تروریست ‌ها جنایتکار می باشد.

ما شورای روحانیت و افتای اهل سنت قصر شیرین و سرپل ذهاب و ریجاب این حادثه تروریستی را بشدت محکوم و از کشور پاکستان تقاضا مندیم که اجازه ندهند به این تروریست‌ ها وحشی و افراطی که اینگونه با قساوت قلب‌ آنها را به خاک و خون بکشند.

امیدوارم همه مسلمانان با حفظ وحدت اسلامی در مقابل همه توطئه‌ های دشمنان اسلام و مسلمین، ید واحده باشند.

والسلام علیکم و رحمة الله وبرکاته

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=31006

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!