3

سبک جدید شیعه کشی در پاکستان؛ پدر و پسر در عرض پنج روز هدف حمله تروریستی قرار گرفتند

  • کد خبر : 49398
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶
سبک جدید شیعه کشی در پاکستان؛ پدر و پسر در عرض پنج روز هدف حمله تروریستی قرار گرفتند
در جنایتی بی سابقه علیه شیعیان پاکستان، یک پدر و پسر طی مدت پنج روز هدف حمله هدفمند تروریست های تکفیری قرار گرفته و جان خود را از دست دادند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، پس از حادثه تروریستی پاراچنار پاکستان، عملیات کشتار هدفمند علیه شیعیان بار دیگر در کراچی آغاز شده است و این‌بار یک پدر و پسر طی پنج روز قربانی شدند.

براساس این گزارش، در منطقه کورنگی شهر کراچی پاکستان، یک جوان و چند روز بعد پدرش به طرز فجیعی تیرباران شده و به شهادت رسیدند.

یکی از شهدا «سید صفدر شاه» از رهبران فعال شیعه ساکن کورنگی کراچی است که هدف حمله هدفمند سه تروریست مسلح ناشناس قرار گرفته است. وی شب گذشته از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به شدت مجروح شد.

سید صفدر شاه از محل حادثه بلافاصله با آمبولانس به بیمارستان جناح منتقل شد، اما تلاش‌های پزشکان بی‌نتیجه ماند و وی جان باخت.

این درحالی است که تنها پنج روز پیش، سید اظهر رضوی فرزند سید صفدر شاه در کورنگی هدف حمله مسلحانه قرار گرفت و جان خود را از دست داد. مقامات پلیس این قتل را یک حمله سرقتی عنوان کرده بودند.

تروریست‌های مسلح پس از ارتکاب این دو جنایت از محل متواری شده‌اند.

به نظر می‌رسد تروریست‌های تکفیری سبک هدف قرار داده شیعیان را تغییر داده‌اند و مقامات امنیتی سرقت را جایگزین حمله تروریستی بیان می کنند.

به گفته منابع محلی، سید صفدر شاه عموی سید رضوان رضوی مسئول مجلس وحدت مسلمین در منطقه کورنگی بوده است.

حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان کشتار هدفمند شیعیان را محکوم کرده و خواستار تحقیقات فوری و شفاف از مقامات مسئول درباره این جنایت شدند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=49398

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!