1

رهبر جمعیت علمای اسلام پاکستان: اسلام آباد تسلیم توطئه سازش با اسرائیل نمی‌شود

  • کد خبر : 49093
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
رهبر جمعیت علمای اسلام پاکستان: اسلام آباد تسلیم توطئه سازش با اسرائیل نمی‌شود
رهبر حزب جمعیت علمای اسلام پاکستان گفت که لابی صهیونیستی در پاکستان به جایی نخواهد رسید زیرا ما هرگز تسلیم توطئه سازش با (رژیم) اسرائیل نمی‌شویم.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، مولوی فضل الرحمان، رهبر جمعیت علمای اسلام پاکستان در سخنرانی در اجتماع هزاران نفر از هواداران خود مقابل ساختمان دیوان عالی در شهر اسلام‌آباد، افزود که مردم پاکستان برای تامین منافع خود ذره‌ای کوتاه نخواهند آمد.

وی اظهار کرد: تلاش لابی صهیونیستی در پاکستان به جایی نخواهد رسید زیرا این کشور هرگز تسلیم توطئه سازش با رژیم اسرائیل نمی‌شود.

فضل الرحمان در ادامه از آنچه تبانی سیستم قضایی با اپوزیسیون خواند، انتقاد کرد و افزود که ارتش پاکستان محافظ این کشور و اولویت‌های اصلی سیاست خارجی است.

رهبر جمعیت علمای اسلام پاکستان مدعی شد که در گذشته تلاش‌هایی در داخل پاکستان برای تبانی با آمریکایی‌ها با هدف تسهیل عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی انجام شده بود اما خوشبختانه رهبران بیدار در پاکستان جلوی این توطئه را گرفتند.

براساس این گزارش، هواداران احزاب متحد با دولت پاکستان به تحصن خود در مقابل دیوان عالی در منطقه قرمز اسلام‌آباد پایان دادند. در این تجمع دیگر رهبران احزاب ائتلافی با دولت این کشور از جمله مسلم لیگ نواز و حزب مردم نیز سخنرانی کردند.

این تحصن ساعاتی پیش به صورت مسالمت آمیز به پایان رسید و در پایان رهبران حزب حاکم پاکستان از رئیس و دیگر قضات دیوان عالی این کشور خواستند تا از صدور احکام مغایر با قانون اساسی و هدف قرار دادن دولت اجتناب کنند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=49093

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!