0

تجمید امام جماعت لبنان از عملیات‌ غرورآفرین مقاومت در شهرک «عیلی»

  • کد خبر : 50925
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
تجمید امام جماعت لبنان از عملیات‌ غرورآفرین مقاومت در شهرک «عیلی»
امام جماعت اهل تسنن لبنان ضمن تمجید از عملیات استشهادی جوان فلسطینی در شهرک اشغالی «عیلی» در شمال رام الله گفت: دشمن در ترس دائم از عملیات‌ مقاومت به سر می‌برد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، شیخ حسام العیلانی، امام جماعت و خطیب مسجد الغفران در شهر صیدا لبنان عملیات استشهادی روز سه شنبه جوان فلسطینی علیه دشمن صهیونیستی را ستود.

وی در بیانیه‌ای تأکید کرد: عملیات مقاومت فلسطین در شهرک صهیونیست‌نشین عیلی بار دیگر ثابت کرد که مقاومت معادله را تغییر داد و دشمن در ترس دائم از عملیات‌ مقاومت به سر می‌برد .

شیخ العیلانی گفت: آری این مقاومتی که دیروز در اردوگاه جنین پیروز شد، امروز صهیونیست‌های کینه توز را تحت پیگرد قرار می‌دهد تا ثابت کند که صهیونیست‌ها نمی‌توانند در فلسطین از امنیت برخوردار باشند.

امام جماعت اهل تسنن لبنان افزود: در مقابل همه اینها، به همگان ثابت شده است که گزینه مقاومت تنها گزینه برای مردم فلسطین به منظور شکست و بیرون راندن رژیم صهیونیستی از تمام فلسطین از بحر تا نهر است.

وی در پایان سخنان خود تأکید کرد: اکنون تک تک ما احساس غرور و افتخار می‌کنیم و همانطور که مقاومت اسلامی در لبنان دشمن صهیونیستی را از خاک این کشور بیرون راند، در اینجا نیز، این مقاومت فلسطین است که انشاالله هر وجب از خاک فلسطین را آزاد خواهد کرد.

چهار شهرک‌نشین صهیونیست عصر سه‌شنبه در عملیات تیراندازی یک جوان فلسطینی در شهرک صهیونیست‌نشین عیلی حد فاصل نابلس و رام‌الله به هلاکت رسیدند.

نظامیان رژیم صهیونیستی روز دوشنبه گذشته نیز با یورش به شهر جنین و اردوگاه آن شش فلسطینی از جمله یک کودک را شهید و ۹۱ نفر را زخمی کردند. مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به این تجاوز خونبار نظامیان صهیونیست، هفت نفر از آن‌ها را زخمی کرد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=50925

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!