0

آیت‌الله خاتمی: خطر منافقین بیشتر از کفار است

  • کد خبر : 52745
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
آیت‌الله خاتمی: خطر منافقین بیشتر از کفار است
آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه خطر منافقین بیشتر از کفار است، گفت: خطر منافقین بیشتر از کفار است چرا که چهره آنها مشخص نیست و نفاق ضررش بیشتر از کفر است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، محمدمهدی مومنی‌ها، دبیرکل بنیاد بین‌المللی تکریم ادیان و مذاهب در مراسم معارفه رئیس نمایندگی بنیاد بین‌المللی تکریم ادیان و مذاهب در استان زنجان که در دفتر امام جمعه زنجان برگزار شد، با اشاره به اینکه این بنیاد در همه استان‌ها نمایندگی دارد، اظهار داشت: خوشبختانه امروز با معرفی رئیس استان زنجان شاهد تشکیل این بنیاد در پایتخت شور و شعور حسینی هستیم.

دبیرکل بنیاد بین‌المللی تکریم ادیان و مذاهب با بیان اینکه این بنیاد فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرده است، ادامه د: رویکرد این مجموعه، انجام فعالیت‌ها با نگاه فرهنگی و هنری بوده و با نگاه کاملاً غیرجناحی و سیاسی است.

وی با بیان اینکه تلاش داریم با کار فرهنگی و در بُعد بین‌المللی با موضوعاتی چون اسلام‌هراسی و شیعه‌هراسی مقابله کنیم، افزود: بنا داریم دیپلماسی فرهنگی کشور را در این حوزه فعال کرده و عملاً در آینده نزدیک تاثیرات آن را در داخل کشور نیز مشاهده کنیم.

مومنی‌ها با اشاره به اینکه در حوزه مذاهب مختلف در داخل کشور با گروه‌های اهل تسنن ارتباطات خوبی داشته و در همین زمینه برنامه‌های مختلفی نیز برگزار کردیم، افزود: تلاش داریم در همین راستا با برگزاری همایش‌ها و سمینارهایی، اجازه ندهیم مقوله جدایی ادیان اتفاق بیفتد.

دبیرکل بنیاد بین‌المللی تکریم ادیان و مذاهب از برگزاری تعزیه فاخر در کشورهای مختلف خبر داد و گفت: تلاش داریم تعزیه فاخر را در کشورهای مختلف برگزار کنیم که این تعزیه در کشورهای مختلف به ویزه اسکاندیناوی برگزار شد که مورد توجه حتی غیر مسلمانان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در برخی از تعزیه‌ها شاهد این هستیم که این مراسم اصالت خود را از دست داده است، تصریح کرد: در این زمینه برنامه‌های خوبی از سوی بنیاد اجرا می‌شود.

مومنی‌ها چاپ قرآن بر اساس روان‌شناسی رنگ‌ها و ترجمه آن به زبان انگلیسی و اسپانیایی، تولید سریالی با عنوان نرجس خاتون، چاپ کتاب و … را از جمله برنامه‌های این بنیاد اعلام کرد.

دبیرکل بنیاد بین‌المللی تکریم ادیان و مذاهب تولید فیلم و سریال را از برنامه‌های بنیاد برشمرد و گفت: سریال نرجس خاتون با سرمایه‌گذاری غیر دولتی در حال برنامه‌ریزی است که کار نگارش آن در کشورهایی مثل ایران، ترکیه، عراق و ایتالیا در حال انجام است که با حضور بازیگران مطرح داخلی و خارجی تولید خواهد می‌شود.

در ادامه آیت‌الله خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز در سخنانی نقطه مشترک برای ادیان الهی را اتحاد و وحدت و نقطه مقابل آن تفرقه و نفاق برشمرد.

وی با اشاره به اینکه خطر منافقین بیشتر از کفار است؛ افزود: خطر منافقین بیشتر از کفار است چرا که چهره آنها مشخص نیست و نفاق ضررش بیشتر از کفر است.

در ادامه این مراسم رضا رحیم پور به عنوان رئیس نمایندگی بنیاد بین‌المللی تکریم ادیان و مذاهب در استان زنجان معرفی شد.

دبیرکل بنیاد بین‌المللی تکریم ادیان و مذاهب با بیان اینکه این بنیاد فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرده است، گفت: رویکرد این مجموعه، انجام فعالیت‌ها با نگاه فرهنگی و هنری بوده و با نگاه کاملاً غیرجناحی و سیاسی است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=52745

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!