0

۱۳ آبان؛ یک‌صدایی یزدی‌ها برای مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از غزه

  • کد خبر : 56340
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴
۱۳ آبان؛ یک‌صدایی یزدی‌ها برای مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از غزه
مردم دارالعباده یزد امروز در راهپیمایی پرشور ۱۳ آبان سنگ تمام گذاشتند و با شعارهای ضداستکباری در حمایت از مظلومان غزه و انزجار از صهیونیست‌ها با یکدیگر هم‌صدا شدند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال در مناطق مختلف استان یزد حال و هوای ویژه ای داشت، همه آمده بودند تا ضمن اعلام انزجار از استکبار جهانی و دسته نشانده‌هایش، حمایت خود را از مردم مظلوم به ویژه زنان و کودکان غزه به نمایش بگذارند.

نفرت راهپیمایان یزدی در گوشه گوشه این استان از اقدامات وحشیانه صهیونیست‌ها و حامیانش موج می‌زند و نخستین شعار راهپیمایان، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر صهیونیست» بود.

یک‌صدایی یزدی‌ها برای مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از غزه

پرچم رژیم جعلی اسرائیل و آدمک‌های دست ساز دانش آموزان استان یزد که نماد سردمداران صهیونیست بود، امروز در گوشه و کنار این استان پهناور به آتش کشیده شد تا بار دیگر به همه دنیا اعلام شود که ما صهیونیست‌ها را به رسمیت نمی شناسیم.

میدان‌داری دانش آموزان با پرچم ایران و فلسطین

امروز دانش آموزان حضوری پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان داشتند و میدان امیرچقماق یزد و سایر مسیرهای راهپیمایی در سراسر استان مملو از دانش آموزانی بود که با در دست داشتن پرچم ایران و فلسطین به میدان آمده بودند.

یک‌صدایی یزدی‌ها برای مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از غزه

طلاب، روحانیون، زنان و حتی کودکان کالسکه نشین هم در راهپیمایی ۱۳ آبان امروز یزد حضور داشتند.

حضور اقلیت‌های زرتشتی و یهودی در راهپیمایی یزد

حضور اقلیت های دینی زرتشتی و یهودی یزد که چندی پیش نیز اجتماعی ضدصهیونیستی در یزد تشکیل داده بودند، در این راهپیمایی جالب توجه بود.

مسیرهای راهپیمایی یزد مملو از تصاویر کودکانی بود که به دست رژیم غاصب صهیونیستی به شهادت رسیده بودند تا راهپیمایان به دنیا بگویند ما هرگز رژیم کودک کشی که هیچیک از قوانین جنگی را رعایت نمی کند را به رسمیت نمی شناسیم.

یک‌صدایی یزدی‌ها برای مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از غزه

مسئولان استان نیز امروز در کنار مردم راهپیمایی کردند و با مشت های گره کرده، آمریکا و اسرائیل را در این جنایات محکوم کردند.

راهپیمایی ۱۳ آبان و سایر راهپیمایی های مناسبتی همواره در یزد باشکوه برگزار شده اما راهپیمایی امروز رنگ و بوی دیگری داشت، رنگی از حمایت و عشق به برادران و خواهران دینی و رنگی از نفرت از حرکات ددمنشانه غاصبان کودک کش.

مردم یزد پس از راهپیمایی در مسیر میدان شهید بهشتی تا چهارراه شهدا، در تکیه امیرچقماق یزد گردهم آمدند و برنامه های مختلفی را در جوار مزار هشت شهید گمنام اجرا کردند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=56340

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!