2

هسته عملیاتی منافقین در گیلان شناسایی شدند

  • کد خبر : 51295
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
هسته عملیاتی منافقین در گیلان شناسایی شدند
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای از متلاشی شدن هسته عملیاتی منافقین که چند اقدام خرابکارانه در استان گیلان و نیز در جزیره کیش انجام داده بودند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، وزارت اطلاعات اعلام کرد: هسته عملیاتی که چند اقدام خرابکارانه از قبیل انفجار نارنجک‌های دست‌ساز و بمب صوتی در استان گیلان و نیز در جزیره کیش انجام داده بود شناسایی و ۲ تروریست عضو آن بازداشت شدند.

موضوع قابل تأمل اینکه اعضای هسته‌های بازداشت شده در سراسر کشور، جملگی دارای سابقه خرابکاری در اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱ و چند نفر از آن‌ها از زندانیانِ آزاد شده هستند که پس از آزادی از زندان، متأسفانه مجدداً به اقدامات خرابکارانه روی آورده بودند.

همچنین همه این افراد از طریق فضای مجازی مورد شناسایی منافقین قرار گرفته و به هسته‌های تروریستی پیوسته‌اند؛ علاوه بر آن کلیه متهمین بازداشت شده پس از ارتباط با سرپل‌های گروهک منافقین، آموزش‌های مختلف من‌جمله آموزش تولید نارنجک‌های دستی و بمب‌های کوچک دست‌ساز را فرا گرفته و مضاف بر آموزشها، پول‌هایی برای خرید تجهیزات و تهیه‌ی خانه‌های تیمی و وسایل نقلیه از منافقین مستقر در پایگاه آلبانی دریافت کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=51295

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!