1
نماینده ولی فقیه:

امروز با یک جنگ تمام عیار اندلسی کردن ایران روبرو هستیم

  • کد خبر : 48805
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
امروز با یک جنگ تمام عیار اندلسی کردن ایران روبرو هستیم
دشمن در تلاش است که هویت جمهوری اسلامی را از جوانان و مردم بگیرد و در صدد اندلسی کردن ایران است. دشمن برای رسیدن به اهداف خود برنامه‌های بلند مدت و چندبعدی ترتیب داده است که باید آگاه بود.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در دیدار مسئولین عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: فعالیت‌های روحانیون و عقیدتی‌ سیاسی‌ها دارای اشتراکات فراوانی است و با هم افزایی ظرفیت‌ها می‌توانند اتفاقات بزرگی را رقم بزنند.

وی عنوان کرد: سرعت بخشیدن و جهت دادن به‌ حرکت فراجا برای رسیدن به اهداف و ماموریت‌های خودش از جمله وظایف عقیدتی سیاسی محسوب می‌شود که از اهمیت ویژه‌ای نیز برخوردار است‌.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد: اینکه مسیری ترسیم شود تا نیروها بیشترین سلامت را در مسیر حرکت داشته باشند در حوزه عقیدتی و سیاسی تعریف می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، ضمن تاکید بر لزوم به‌روز بودن اطلاعات مسئولین عقیدتی سیاسی، مطرح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی مستمر برای ارتقاء کیفیت راهبردهای ارتباطی با جامعه بسیار موثر است و از طرفی تنوع بخشی به مسیرهای ارتباطی با جامعه هدف مانند برگزاری پنل‌های گفتگو، همایش های کارگاهی و … بسیار اثرگذار خواهد بود. یعنی باید متناسب با شرایط قالب و راهبردهای ارتباطی را تدوین کرد.
اندلسی
ترویج مشروبات الکلی و فحشا

وی، با بیان این نکته که امروز با یک جنگ تمام عیار اندلسی کردن ایران روبرو هستیم، ابراز کرد: در گذشته مسلمانان به منطقه اندلس که در اروپا قرار داشت سیطره داشتند. وقتی صلیبی‌ها دیدند در جنگ نظانی نمی‌توانند مسلمانان را در اروپا شکست دهند، کشیش‌ها و صاحبنظران تصمیم به آغاز جنگ فرهنگی و نرم گرفتند و سعی کردند که هویت فرهنگی جامعه مسلمان گرفته شود. این افراد ترویج مشروبات الکلی و فحشا را به عنوان دو راهبرد مهم برای تحقق اهداف خودشان در نظر گرفتند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ادامه داد: پس از اجرای برنامه‌های نرم فرهنگی توسط مسیحی‌ها در اندلس به مدت دو سال، لشکری برای جنگ با مسلمانان ترتیب داده شد و بر خلاف دفعات گذشته موفق شدند مسلمانان را شکست دهند و آن‌ها را از اندلس بیرون کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با بیان این نکته که زیست عفیفانه باید محور باشد، مطرح کرد: یکی از مولفه‌های زیست عفیفانه و پاک، حجاب محسوب می‌شود و باید تبلیغات لازم در این حوزه انجام شود چرا که کسی نیست که به زیست عفیفانه و پاک علاقه نداشته باشد.

امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش است که هویت جمهوری اسلامی را از جوانان و مردم بگیرد و در صدد اندلسی کردن ایران است. دشمن برای رسیدن به اهداف خود برنامه‌های بلند مدت و چندبعدی ترتیب داده است که باید آگاه بود.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=48805

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!