1

عمل کردن سازمان‌های حقوق بشری به سود جریانات صهیونیستی و یهودی

  • کد خبر : 51296
  • ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۰۵
عمل کردن سازمان‌های حقوق بشری به سود جریانات صهیونیستی و یهودی
در پی هتک حرمت ساخت مقدس قرآن کریم توسط ایادی صهیونیستی در شهرک‌های اشغالی و کشور سوئد، قرارگاه کنشگری بین الملل بسیج دانشجویی استان قم بیانیه ای صادر کرد. 

در پی هتک حرمت ساخت مقدس قرآن کریم توسط ایادی صهیونیستی در شهرک‌های اشغالی و کشور سوئد، قرارگاه کنشگری بین الملل بسیج دانشجویی استان قم بیانیه ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیمذَلِکَ بِأَنَّهُمْ شَاقُّوا اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَمَن یُشَاقِّ اللَّهَ فَإِنَّ اللَّهَ شَدِیدُ الْعِقَابِ
این کیفر به خاطر آن است که آنان با خدا و رسولش دشمنى کردند و هر کس با خدا دشمنى کند، پس (بداند که) همانا خداوند سخت کیفر است.
{سوره مبارکه حشر آیه ۴}

باری دیگر شاهد گردن کشی طاغوت‌های زمانه در مقابل قرآن و اسلام هستیم که بی شرمانه دست به هتک حرمت قرآن میزنند و در مقابل چشمان میلیارد‌ها مسلمان و در آستانه عید سعید قربان مذتکب چنین جنایتی میشوند. قرآن کتاب آسمانی است که در آن حقایق بشری و تعالیم الهی، انسان‌ها را به صلح و همزیستی مسالمت آمیز با یکدیگر و نفی حاکمیت گردن کشان و مستکبرین می کند.

چگونه اوباش یهودی، صهیونیستی حق دارند تا از نماد‌هایی که برای آن‌ها ایجاد ناراحتی کند اعلام انزجار کنند و از بکار گیری آن‌ها جلوگیری کنند؟ ولی مسلمان‌ها که جمعیت بیشتری نسبت به این اقلیت اشغالگر و جنایتکار دارند نمیتوانند حقوق خود را مطالبه کرده و همواره باید در موضع ضعف بایستند؟

سازمان‌های حقوق بشری شرم نمی‌کنند از اینکه همواره خلاف اسم و عنوان خود رفتار میکنند و حقوق و آزادی ادیان و ملیت‌ها را هیچ گاه رعایت نکرده و به سود جریانات صهیونیستی و یهودی افراطی عمل میکنند؟

دولتمردان منفعل و زیردست غرب و یهود خوب بدانند که مسلمانان غیرتمند نه اجازه میدهند به مقدسات اسلامی آنان توهین شود و نه اجازه میدهند به مقدسات سایر ادیان ابراهیمی هتاکی شود، چون اسلام دین محبت و احترام به مقدسات و حقوق فطری و طبیعی انسان هاست، همان چیزی که غربی‌ها از آن بی بهره اند.

ذات جنایتکار و خونریز غربی‌ها همیشه خود را در موقعیت‌های مختلف نشان میدهد، روزی در قتلعام میلیون هاسرخپوست بی گناه در سرزمین‌های مادری‌شان، روزی قتلعام مردم بی گناه ویتنام و تجاوز به نوامیس آنها، روزی هم جنگ افروزی در منطقه و کشورهایی، چون عراق و افغانستان برای ادعا‌های دروغین و ساختگی که پشت همگی آن‌ها دستان آلوده یهود و صهیونیسم خود نمایی میکند؛

و امروز هم که اقتدار اسلام و موج اسلامگرایی در شرق و غرب رو به افزایش است و این‌ها به برکت صدور انقلاب اسلامی به رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای مدظله است که این جنایتکاران را سخت آزرده، همین جنایتکاران امروز دست به قرآن سوزی و بی حرمتی به ساحت مقدس قرآن میزنند، البته این‌ها ناشی از زبونی و ضعف روزافزون غرب است که در هر سال شاهد هتک حرمت‌های مشابه این چنینی از سوی غربی‌ها بوده ایم.

ما دانشجویان، طلاب و اساتید انقلابی شهر مقدس قم ضمن محکومیت این بی حرمتی، به شدت از عاملان این حرکت اعلام انزجار و نفرت کرده و همواره قرص و محکم پاسدار کیان اسلام، قرآن و اهل بیت بوده و خواهیم بود و با خون سرخ خود از حریم اسلام حراست میکنیم و اجازه نمیدهیم هتاکان و پست فطرتان غربی باری دیگر چنین عمل سخیفی را مرتکب شوند. ان‌شاءالله با ظهور حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف وجود نحس دشمنان اسلام و بشریت از روی زمین محو خواهد شد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=51296

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.