1

روز قدس روز اسلام و تصدیق کننده ادیان الهی است

  • کد خبر : 48051
  • ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۳۶
روز قدس روز اسلام و تصدیق کننده ادیان الهی است
معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: روز قدس روز اسلام و تصدیق کننده ادیان الهی و مظهر برادری، برابری، شریعت و ظلم ستیزی است و تا زمانی که رژیم صهیونسیتی بر قدس مسلط است همه روزهای سال را باید روز قدس نام گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، جواد سپاهی، معاون استاندار سیستان و بلوچستان در جمع مردم روزه دار و همیشه در صحنه راهپیمایی روز جهانی قدس چابهار اظهار کرد: امسال نیز همچون سال های گذشته مردم غیور و انقلابی شهرستان چابهار با شرکت فعال و حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس، دیگر بار خروش قهرمانانه خویش را علیه اشغالگران غاصب قدس به نمایش گذارده و همگام و همدوش با هموطنان و سایر ملت های مسلمان دنیا، نفرت خود را از صهیونیسم ابراز داشتند و با فریادهای مستحکم، آزادی قدس شریف را از چنگال خونین سفاکان جنایتکار سر دادند، جا دارد از حضور همه شما تشکر و قدردانی کنم.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان چابهار گفت: روز قدس، روز رژه و ابهت سپاهیان اسلام در برابر چشمان حیرت زده‌ی مستکبرین و خونخواران جهان، و روز برائت و اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم اشغالگر قدس و حامی آن، شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار است.

وی تصریح کرد: روز جهانی قدس، ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی و عرصه ای برای اتحاد و یکپارچگی قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی است.

فرماندار چابهار ادامه داد: امروز دیگر مسئله فلسطین مسئله عربی و اسلامی نیست بلکه مئله حقوق بشر و انسانیت است الحمدلله مبارزات و استقامت های این ملت مظلوم باعث شده رژیم صهیونیستی از درون مضمحل وپوسیده شود و دنیای استکبار هر چه بیشتر تلاش می کند با امپراطوری رسانه ای جلوی افول و زوال را بگیرد نمی توانند چرا که این فروپاشی به اندازه های زیاد است که دیگر قادر نیستند کاری از پیش ببرند و به فرموده رهبر و امام عزیزمان فلسطن قطعا آزاد می شود و اسرائیل محو خواهد شد.

سپاهی بیان کرد: اینکه در ماه مبارک رمضان قشرهای مختلف مردم چابهار، امامان جمعه اهل تشیع و تسنن امامان جمعه بخشهای تابع شهرستان باحضور در راهپیمایی باشکوه روز قدس حماسه آفریده و با همراهی معتمدین، ریش‌سفیدان ، سران طوایف خانواده های شهدا، مدیران و کارکنان شهرستان، با همدلی و همراهی مشت محکمی بر رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار زدند و اقتدار خویش را در حمایت از قدس شریف همگام با مردم سراسر کشور به منصه ظهور گذاشتند صمیمانه سپاسگزارم.

به گزارش ایسنا روز جهانی قدس در شهر چابهار از محل بلوار امام خمینی (ره) مقابل بانک تجارت تا میدان شهدا حسینی فرماندار برگزار و حاضران شعار مرگ بر اسرائیل و نابودی این رژیم سردادند و بار دیگر حمایت خویش را از فلسطین اعلام کردند.

در پایان قطعنامه سراسری روز قدس قرائت و همه شرکت کنندگان با شعار الله اکبر بندهای آن را تایید کرد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=48051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!