4
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

مقابله جدی با فرقه‌های انحرافی از مهمترین خدمات امام صادق(ع) بود

  • کد خبر : 18617
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰:۲۸
مقابله جدی با فرقه‌های انحرافی از مهمترین خدمات امام صادق(ع) بود
بوشهر - مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: از خدمات ویژه امام صادق(ع) به جهان بشریت و تشیع مقابله جدی با نحله‌ها و فرقه‌های انحرافی و اعتقادی بود.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی در جمع فعالان تبلیغی با تسلیت سالروز حضرت امام جعفر صادق، اظهار داشت: امام صادق علیه السلام شخصیت بزرگی بودند که سیره آن بزرگوار می‌تواند الگوی بارزی برای بشریت باشد و سیره‌ی عملی امام صادق (ع) همچون نهری جاری انسان‌های تشنه را سیراب می‌سازد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اضافه کرد: ایشان همچون آبا و اجداد طیبینش در اوج بندگی و عبودیت قرار داشت و در امور اجتماعی و علمی شخصیتی بزرگ بودند که نه تنها پیروان مکتب تشیع بلکه سایر مذاهب اسلامی از وجود علمی آن امام بزرگوار بهره‌مند شدند.

وی افزود: از خدمات ویژه امام صادق به جهان بشریت و تشیع مقابله جدی با نحله‌ها و فرقه‌های انحرافی و اعتقادی بود که در این خصوص شاگردان مبرزی تربیت کرد تا به وسیله آن‌ها به مقابله با انحرافات فکری و اعتقادی بپردازد.

حجت‌الاسلام سروستانی ادامه داد: این خدمت حضرت امام صادق (ع) نه تنها برای زمان حیات ایشان بلکه تا جهان باقی است در حال انجام است و امروزه قرن‌ها از آن زمان سپری می‌شود و عالمان و وارستگان دینی که تربیت یافتگان مکتب امام صادق هستند امروز در حال خدمت به جامعه بشری و تبلیغ و تبیین اسلام ناب هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ابراز داشت: یکی دیگر از آثار و خدمات شایان حضرت امام صادق (ع) احادیث و سخنان ارزشمندی است که به عنوان چراغی برای هدایت بشریت و سرمشقی برای هدایت و رستگاری آنهاست.

وی با بیان اینکه احادیث و سخنان آن حضرت را در هر بابی که ورق بزنیم انسان را شیفته آن سخنان خواهد کرد، افزود: یکی از احادیث معروف و مشهور آن حضرت در مورد اهتمام به نماز است که می‌فرمایند شفاعت ما به کسانی که نماز را سبک بشمارد نمی‌رسد.

حجت‌الاسلام سروستانی ابراز داشت: وقتی که خلفای بنی عباس در مقابل آرا و افکار نورانی آن امام بزرگ قرار گرفتند و مردم روز به روز به ایشان گرویدند از ترس به خطر افتادن خلافت و حاکمیت خود آن امام را به شهادت رساندند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=18617

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!