0
سخنران راهپیمایی قدس در اردبیل:

اسرائیل محکوم به سرنوشت فرعونیان است

  • کد خبر : 48112
  • ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۴۴
اسرائیل محکوم به سرنوشت فرعونیان است
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس استان اردبیل گفت: قرآن کریم دشمن درجه اول مسلمانان را یهود معرفی کرده است و اسرائیل همچون سرنوشت فرعونیان باید در دریا سرنگون و نابود شود.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، حجت‌الاسلام حسین علیی در سخنرانی راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع گسترده مردم همیشه در صحنه اردبیل با اشاره دلایل این موضوع افزود: یهود ۴۰۰ سال پیش از ظهور اسلام طرح اسلام ستیزی خود را با دو راهبرد آغاز کرد، اول ترور که با این روش اجداد پیامبر اسلام را به طور مرموز از بین می‌بردند.

وی گفت: دومین راهبرد، نفوذ است؛ یهود با علم به اینکه اسلام از منطقه حجاز ظهور پیدا می‌کند از مدینه سه خاکریز و چندین سد بتنی برای رسیدن به قدس ایجاد کرد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس استان اردبیل افزود: خواسته یهود کلِ عالم است، آنچه از تورات تحریف یافته استنباط می‌شود این است که صهیونیست‌ها اعتقاد دارند خدا دنیا را به آنان بخشیده است و هر کسی که این تئوری را قبول کند حق حیات دارد و اگر کسی آن را قبول نکند باید با ارزان‌ترین راه کشته شود، و حتی در تلموتِ آن‌ها آمده است اگر بتوانی یک مسلمان شیعه را سنگ بکشی او را با شمشیر نکش، چون تیز کردن شمشیر هزینه دارد، یعنی نگاه و عمق خواسته یهود این است.

حجت‌الاسلام حسین علیی خاطر نشان کرد: بعد از جنگ جهانی اول برای اینکه قدس به عنوان قبله اول مسلمین معرفی شد و، چون این موضوع در معراج پیامبر عظیم الشأن اسلام موضوعیت دارد و برای دین اسلام حائز اهمیت است، آمدند این رژیم جعلی، منحوس و نامشروع صهیونیست را در منطقه ایجاد کردند و با اشغالگری خواستند اینکه اگر اسلام به قدس دست یابد کار یهود تمام است را سد بتنی ایجاد کنند، همانطور که بعد از ارتحال پیامبر چندین سد بتنی بین مدینه و قدس ایجاد کردند و جریان بنی امیه و وجود معاویه در شام یک نوع سد بتنی بود که مانع رسیدن اسلام به قدس باشد.

وی گفت: صهیونیست تا الان این راهبرد را ادامه داد، اما غافل از اینکه یک انقلابی متولد می‌شود به نام انقلاب اسلامی و هر روز هم قدرتمندتر می‌شود تا جایی که الان بیخ گوش رژیم جعلی مستقر شده و از جنگ ۳۳ روزه حزب الله که نبرد‌ها علیه اسرائیل شروع کرده و هر روز محور مقاومت قوی‌تر می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس استان اردبیل افزود: ما فراموش نمی‌کنیم که درجنگ ۳۳ روزه در روز هفدهم رژیم جعلی اعلام کرد قدرت موشکی حزب الله از بین رفته و تضعیف شده است و بلافاصله فردای آن روز حزب الله ۳۰۰ موشک به سمت اسرائیل شلیک کرد و بعد از شکست رژیم در جنگ ۳۳ روزه یک سال بعد از آن حزب الله اعلام کرد اگر از این پس اسرائیل غلطی بکند هر روز سه هزار موشک به اسرائیل شلیک می‌کنیم و تا امروز که حدود ۲۰ سال از آن جنگ می‌گذرد اسرائیل در هیچ یک از جنگ‌ها پیروز نشده است.

حجت الاسلام علیی با اشاره به اینکه اخیرا در ضرب و شتمی که اسرائیل در مسجدالاقصی انجام داد بلافاصله ۱۴۴ موشک دریافت کرد و اسرائیل فراموش نکند که پیامبر عظیم الشأن اسلام سه خاکریز یهود را در مدینه چگونه تبعید کرد، افزود: ما به این رژیم غاصب هشدار می‌دهیم که ما دیگر تبعید یا تسلیم شدنِ شما را قبول نمی‌کنیم و این بار تنها سرنوشتی که برای شما رقم می‌خورد سرنوشت فرعونیان است که در دریا سرنگون شدند و اسرائیل جز سرنگون شدن در دریا چاره دیگری ندارد و آخرِ عمرِ اسرائیل فرا رسیده است.

وی گفت: آن اسرائیلی که با پشتوانه آمریکا در منطقه با حماقت کشور‌های ارتجاع عرب عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را رقم زد، امروز ما می‌بینیم که قدرتمندترین کشور عربی منطقه نوکر اسرائیل و آمریکا آمده با ما مذاکره می‌کند و این نگاه دیپلماسی با وساطت چین فقط ظاهر قضیه است، اما من از نگاه یک طلبه به شما می‌گویم که این قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است که عربستان به سمت ما بازگشت، این قدرت لایزال الهی است که خداوند به ایران عطا کرده و عربستان متوجه ما شد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس استان اردبیل تأکید کرد: کشور‌های دیگر هم همین گونه هستند، یعنی اول شکست راهبرد طولانی مدت آمریکا در منطقه در تشکیل خاورمیانه بزرگ و دوم شکست عادی سازی روابط با رژیم جعلی و منحوس که باید عبرتی باشد برای برخی کشورها. من به برخی کشور‌ها هشدار می‌دهم که دامان خود را برای اسرائیل باز کرده اند و بستری برای آن‌ها ایجاد کرده اند، و گمان می‌کنند اسرائیل پشتیبان آنهاست، بدانند که قدرتمندترین کشور عربی منطقه در این موضع شکست خوردند بقیه کشور‌ها عددی نیستند که در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران دوام بیاورند.

حجت الاسلام علیی افزود: آن کشور‌هایی که بستری برای اسرائیل ایجاد کرده اند بدانند خط قرمز ما تغییر مرز‌های ژئوپولیتیک و انسداد مرز تجاری زمینی با اروپا است، هرچند کشور‌های همسایه و مردمان آن‌ها همگی با ما دوست و برادر هستند و ما رای آن‌ها احترام قائل هستیم؛ ما امروز در نظام جمهوری اسلامی در شرایطی پیش می‌رود که به ویژه در چند سال اخیر قدرت نظامی و دفاعی و بازدارنده جمهوری اسلامی چنان ارتقا یافته است که الان کل دنیا در مقابل این قدرت مستعصل شده است.

وی تصریح کرد: به دشمنان ایران به ویژه رژیم جعلی صهیونیست هشدار می‌دهم همان کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای که فرمودند اگر غلطی از طرف رژیم صهیونیستی اتفاق بیفتد تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم، محقق می‌شود. انقلاب اسلامی با چشم انداز امید به آینده و با اعتقاد به وعده الهی که پیروزی حق علیه باطل است پیش می‌رود و الان دشمن از ایرانِ قوی می‌ترسد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس استان اردبیل همچنین گفت: الان دولت کریمه و رئیس جمهور خادم، خدمت گذار و ولایت مدار در تلاش هستند که مشکلات اقتصادی حل شود و ان شاءالله انقلاب بسترساز ظهور منجی عالم بشریت می‌شود و جز نظام سیاسی انقلاب هیچ نظامی در دنیا نیست که این بستر را فراهم کند پس این نظام ماندگار است و سنت امداد لهی پش سر آن است و مردم ما باید امیدوار باشند و در راه طریقت استقامت کند تا مشکلات را پشت سر بگذاریم و دشمنان را شکست دهیم و بستر ظهور را فراهم کنیم.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=48112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!