4
جشنواره ای که صدای آمریکا را درآورد؛

جشنواره ملی «بهائیت، محفل خیانت» به کار خود پایان می دهد

  • کد خبر : 27436
  • ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹
جشنواره ملی «بهائیت، محفل خیانت» به کار خود پایان می دهد
دومین دوره جشنواره مقدس‌نما با عنوان «بهائیت، محفل خیانت» با معرفی و تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، موسسه فرق و ادیان زاهدان به عنوان دیده بان فعالیت‌های فرق انحرافی برای نخستین بار در سال ۱۳۹۹، در صدد آگاهی بخشی جامعه از طریق هنر به عنوان ابزاری روزآمد و تأثیرگذار برآمد و اقدام به برگزاری جشنواره ملی هنرهای گرافیکی مقدس‌نما با محوریت «انجمن حجتیه» نمود.

دومین دوره جشنواره ملی هنرهای گرافیکی مقدس‌نما نیز یکم مهرماه امسال با رونمایی از پوستر «بهائیت، محفل خیانت» آغاز به کار کرد و در دو بخش طراحی پوستر و کاریکاتور فراخوان داد.

اینک جشنواره با داوری آثار هنرمندان به سرانجام رسید و در آئین اختتامیه که در شهرستان کرج با حضور جمعی از مسئولان، هنرمندان، متبریان از بهائیت، فعالان فرهنگی برگزار می شود، از برندگان تجلیل خواهد شد.

جشنواره «بهائیت، محفل خیانت» تلاش کرد تا با استفاده از ظرفیت های موجود در عرصه های هنری و گرافیکی در سطح ملی و بین المللی اقشار مختلف جامعه در هر صنف و گروهی را در مقابل تفکرات فرقه ضاله بهائیت آگاه نماید. تا با استمداد از هنر، و به میزان توان خود، بر شناخت عموم جامعه نسبت به تفکّرات این فرقه انحرافی، بیفزاید.

اهداف

  • معرفی اسلام ناب محمدی در تقابل با تفکرات انحرافی فرقه ضاله بهائیت
  • استفاده از قالب های هنری در معرفی چهره حقیقی و خطرهای فرقه ضاله بهائیت
  • پاسخ هنری به شبهات و هجمه های فرق ضاله و ادیان انحرافی
  • تعظیم و پاسداشت توصیه های امام خمینی (ره) در منشور روحانیت پیرامون مقدس‌نمایان
  • معرفی فرقه ضاله بهائیت به عنوان معاند و دشمن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران
  • معرفی اسرائیلی ها به عنوان حامی فرقه ضاله بهائیت و همکاری آنها ضد منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

محورها

  • بهائیت و پیوند با اسرائیل
  • بهائیت و کمک به تحریم ایران
  • بهائیت و کشتار ایرانیان
  • بهائیت و رژیم پهلوی
  • بهائیت و کشف حجاب رضاخانی

برنامه های جانبی

گفتگوی زنده با کارشناسان و فعالان عرصه فرقه بهائیت

در سلسله نشست های اینستاگرامی که از طریق صفحه مقدس نما به صورت زنده پخش شد، «پیشینه‌شناسی فرقه‌های انحرافی» در گفتگو با دکتر یعقوب توکلی، پژوهشگر و کارشناس حوزه تاریخ معاصر، «سیر ادعاها در بهائیت» در گفتگو با حجت الاسلام عبدالقادر همایون، مدرس و پژوهشگر فرق و ادیان، «خشونت تشکیلات بهائیت علیه زنان» در گفتگو با خانم مهناز رئوفی، رهیافته از فرقه بهائیت، «واکاوی نقشه های بیت العدل در سال جاری» در گفتگو با حسن ارشاد، نویسنده و پژوهشگر عرصه مهدویت و مدعیان (بابیت و بهائیت) مورد بررسی قرار گرفت.

بهائیت، محفل خیانت

ورکشاپی که صدای آمریکا را درآورد

ورکشاپ تخصصی طراحی پوستر «بهائیت، محفل خیانت» ذیل بخش پوستر دومین جشنواره ملی تجسمی مقدس‌نما با همکاری نهضت پوستر انقلاب و مجمع طراحان انقلاب اسلامی (بیت) در شیراز برگزار شد.

جمعی از هنرمندان سراسر کشور بر اساس رزومه ارسالی خود به دبیرخانه جشنواره برای شرکت در این کارگاه دعوت شدند و تحت نظر اساتیدی چون حجت ‎الاسلام علیرضا روزبهانی، مدیر کارگروه بهائیت قطب تعمیق ایمان دفتر تبلیغات اسلامی، سید محمدرضا میری، سید مهدی حسینی و محمدرضا دوست محمدی ایده‌پردازی کردند.

این برنامه واکنش های فراوانی از سوی بهائیان و حامیان آنها دربرداشت به طوری که صدای آمریکا (VOA فارسی) نوشت: جشنواره ها و کارگاه های حکومتی در ایران علیه بهائیان نفرت پراکنی می کنند

افزون بر صدای آمریکا، «بهائیان در آئینه مطبوعات» ، «خبرگزاری هرانا»، « IGP رسانه ایرانیان کانادا»، «ایران وایر» و سایت «اقلیت های دینی ایران» عجولانه و هماهنگ به این موضوع پرداختند و ناخواسته به رسانه ای شدن جشنواره «بهائیت، محفل خیانت» در سطح جهان کمک شایانی کردند.

بهائیت، محفل خیانت

انتشار مطالبی با عناوین «نفرت پراکنی علیه بهائیان»، «جشنواره ها و کارگاه های حکومتی علیه بهائیان ایران» و… همچنین اتهاماتی علیه جمهوری اسلامی ایران در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، فیسبوک، تلگرام به خوبی نشان داد رسانه های آمریکایی و انگلیسی تا چه حد از بررسی و نقد این فرقه آن هم با استفاده از هنر وحشت دارند و هراسانند.

واکنش های این چنینی از سوی حامیان فرقه جاسوس پرور بهائیت که روزی محفل سرگرمی حکومت پهلوی بود، برگزارکنندگان جشنواره را در درست بودن شیوه و روش مقابله با افکار پوچ این فرقه و ادامه راه مصصم تر کرده است.

شایان ذکر است، جشنواره ملی «بهائیت، محفل خیانت» از سوی موسسه فرق و ادیان زاهدان (مفاز) با همکاری قطب های فکری فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی و معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه این دفتر و جمعی از موسسات فعال در زمینه فرق انحرافی برگزار شد.

مختصری درباره بهائیت:
بنیان گذار فرقه بهائیت یا رهبر بهائیان(حسین‌علی بهاء) در کتاب‌هایش بارها ادعای نبوت کرده و خود را پیامبر خدا خوانده است. عباس افندی، فرزند بهاء، علی‌محمد باب را در ردیف پیامبرانی چون حضرت ابراهیم، حضرت موسی، حضرت عیسی و حضرت محمد(ص) می داند که همگی دارای معجزاتی بودند. سپس علی‌محمد باب را مبشر ظهور پدرش (حسین‌علی‌بهاء)، و پدرش را نیز در زمره آنها و بلکه برتر از همه آنها معرفی کرده است. در اصول دیگر مانند امامت و معاد هم عقایدی انحرافی دارند.

شواهد تاریخی نشان می دهد که پیش از دوره مشروطه دو قدرت وجود داشت؛ یکی شاه که دربار و دولت را اداره می کرد و دیگری مراجع و روحانیون که ملت را رهبری می کردند. در دوره ناصر الدین شاه و فتحعلی شاه و محمدشاه دولتهای بیگانه توانستند بر ایران مسلط شوند اما ملت به رهبری روحانیون در برابر خواست آنها ایستادگی کرد.

برای شکستن این مقاومت لازم بود که این ارتباط شکسته شود، برای همین، استعمار شروع به تفرقه‌افکنی کرد و با استفاده از زمینه های داخلی، به ایجاد فرقه های منحرف مذهبی پرداخت و از آنجا که مردم از کشمکشها خسته شده بودند و دنبال یک ناجی می گشتند و چون وعده اتصال به امام زمان(عج) را می دادند به همین دلیل برخی از مردم به شیخیه و برخی به سیدعلی محمد باب گرویدند.

سابقه بهائیت نشان می دهد اینها ستایشگر و فرمانبر دولتهای استکباری بودند. از تزار روس و امپراطور انگلیس تا رؤسای آمریکا و امروز اسرائیل غاصب همه پشت سر بهائیت بودند که خود نماد ظلم و استکبار بوده و هستند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=27436

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.