3

تأکید شوقی ربانی بر ازدواج های فرقه ای

  • کد خبر : 49654
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
تأکید شوقی ربانی بر ازدواج های فرقه ای
شوقی ربانی با صراحت به اعضاء دستور می دهد که از ازدواج غیر فرقه پرهیز کنند...

به گزارش پایگاه خبری مفاز، در بهائیت، ازدواج اعضاء فرقه کاملا هدفمند و با تائید تشکیلات انجام می شود و در واقع، فاز جدید فعالیت های فرقه ای فرد با ازدواج آغاز می شود. بر این مبنا، تشکیلات و سرکردگان فرقه ضاله بهائیت هرگونه ازدواجی را که خارج از چارچوب #فرقه انجام شود، نمی پذیرند و تا آنجا پیش می روند که فرد را از فرقه طرد می کنند.

شوقی ربانی، سومین سرکرده بهائیت می نویسد: نفوسی که تمرد نمایند و مخالفت کنند و اجرای عقد اسلامی نمایند، رجوع و قبول شان در جامعه(فرقه) مشروط به فسخ و ابطال آن عقد است و اجرای مراسم بهائی و اظهار ندامت و پشیمانی.(کتاب جوانان، صفحه 177)

شوقی ربانی در این نوشته با صراحت به اعضاء دستور می دهد که از ازدواج غیر فرقه پرهیز کنند و اگر هم ازدواج اسلامی انجام دادند، در مراسمی عمومی اظهار ندامت و پشیمانی کنند!!! با این وصف وقتی گفته می شود سرکردگان بهائیت با هدف دشمنی با احکام اسلامی به فرقه سازی روی آورده اند، شواهد غیر قابل انکاری نیز در تائید آن وجود دارد.

جالب است که مهره های فرقه ضاله بهائیت با این چارچوب های بسته و کاملا متعصب، برای فریب عوام خود را آنگونه که نیستند معرفی می کنند و مدعی آزادی خواهی می شوند.

.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=49654

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!