2

سیلی‌ای که به گوش جهانیان رسید/ «انتقام سخت» وعده‌ای صادق بود

  • کد خبر : 62143
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۲۰
سیلی‌ای که به گوش جهانیان رسید/ «انتقام سخت» وعده‌ای صادق بود
وقتی احساس کند شمارش معکوس شروع شده، به هر ریسمان پوسیده‌ای چنگ می‌اندازد و تصمیمات دیوانه واری می‌گیرد؛ این وجه مشترک تمام دیکتاتورها و قدرت‌های خودکامه تاریخ بوده و هست.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، رژیم غاصب صهیونیستی که اسیر نقشه‌های حساب شده محور مقاومت شده و خود را چون کفتاری در محاصره شیر‌ها می‌بیند، نه راه پس دارد و راه پیش؛ آن نقاب مشروعی که سعی داشت طی این چند ده سال عمر نکبت‌بارش با صرف هزینه‌های هنگفت و به دست گرفتن رسانه‌های غربی به رخ دنیا کشد، به یکباره افتاد.

جنگی که اسرائیل در غزه به راه انداخت، آغاز شمارش معکوس بود، جنگی که تمام اعتبار ساختگی این رژیم را از بین برد. دنیا و افکار عمومی ارتش اسرائیل را دیگر با آن هیمنه ساختگی که به عنوان یک ارتش جنایتکار و کودک کش نمی شناسند که پس از شش ماه کشتار زن و کودک،  نتوانست حتی بر حماس غلبه کند.

افکار عمومی به شدت علیه اسرائیل متحد شده و برخلاف گذشته کمتر کسی جرأت دارد آشکارا از رژیم صهیونیستی حمایت کند. هر روز شاهد اعتراضات و گردهمایی‌هایی در راستای محکومیت اسرائیل و جنگ غزه در سراسر دنیا هستیم.

دیگر از آن امنیت ساختگی که دم می زدند هم خبری نیست، امنیت دروغینی که برای کشاندن یهودیان دنیا به این سرزمین و جذب توریسم به آن نیاز داشتند، کار را به جایی رساندند ساکنان یهودی برای فرار از سرزمین غصب شده به تکاپو افتاده اند.

اقتصاد اسرائیل از هم پاشیده و مهمتر اینکه دیگر بعید است کریدور هند، امارات، عربستان، اردن، اسرائیل و اروپا به سرانجام برسد و کشوری مایل به سرمایه‌گذاری در این مسیر نا امن باشد.

نتانیاهو، سرگشته و حیران

حال با این شرایط وخیم، نتانیاهو که تحت تأثیر یهودیان افراطی و تندرو نیز هست، دست به اقدام جنون آمیز و ناقض قوانین بین المللی می‌زند؛ هدف قرار دادن کنسولگری ایران در سوریه!! آویختن به یک ریسمان پوسیده!

شاید گمان می‌کردند با این کار پای آمریکا و البته ناتو را به جنگ با ایران می‌کشانند و کار را برای همیشه تمام می‌کنند، شاید هم تصور می‌کردند صبر راهبردی ایران همچنان ادامه خواهد داشت و با این قبیل جنایت‌ها می‌توانند اعتبار از دست رفته خودشان را حداقل نزد افکار عمومی داخل سرزمین های اشغالی به دست بیاورند. اما این حرکت تنها کاتالیزوری بود در جهت بی‌آبرویی و بی‌اعتباری آن‌ها در چشم جهانیان.

وعده «انتقام سخت» صادق بود

اول اینکه تمام کشورها جز چند کشور غربی همسو با رژیم، این حمله را محکوم و جهان نیز بر حق ایران برای پاسخگویی تأکید کردند، ایران نیز از همان ابتدا بر انتقام سخت تأکید کرد و به تمام میانجی‌گران منطقه‌ای و بین المللی که خواهان خویشتنداری بودند، پاسخ منفی داد.

وحشت بر سرزمین‌های اشغالی حاکم شد؛ ترس از انتقام زندگی مردم را مختل کرد و آن‌ها را به فروشگاه‌ها و جان‌پناه‌ها کشاند. اظهارات متناقض حکام یهودی آغاز شد،  حمله به کنسولگری را به گردن نگرفتن دو اظهار بی‌اطلاعی کردند اما دیگر فایده‌ای نداشت.

ایران باید قدرت بازدارندگی خودش را به نمایش می‌گذاشت، حرف انتقام به میان آمده بود اما زمانش مشخص نبود؛ هرزگاهی فیلم و عکس‌هایی از آمادگی حمله به نمایش درمی‌آمد اما باز هم خبری نبود؛ همه این‌ها در راستای عملیات روانی و افزایش فشار بر دولتمردان و افکار عمومی یهود بود تا اینکه عملیات آغاز شد؛ عملیاتی ترکیبی متشکل از پهبادهای انتحاری، موشک‌های کروز و در نهایت موشک‌های بالستیک؛ عملیاتی بزرگ که هیچ کس انتظار آن را نداشت. کارشناسان نظامی منطقه‌ای و بین المللی همه به هوشمندانه بودن این عملیات اذعان کردند؛ بزرگترین عملیات پهبادی دنیا تاکنون. هیچ فشاری بر ایران برای جلوگیری از این حمله کارساز نبود.

حمله ای که تنها گوشه‌ای از قدرت ایران را در شخم زدن سرزمین‌های اشغالی به نمایش در آورده است، اما آنطرف ارتش 5 کشور بسیج شدند؛ آمریکا، انگلیس، فرانسه، اردن و اسرائیل. موشک‌ها و پهبادها بر فراز کشورهای منطقه به حرکت درآمدند؛ از عراق و سوریه و اردن گذشتند و بر فراز بیت المقدس به پرواز درآمده و منظره زیبایی به نمایش گذاشتند.  غزه تنها شبی بود که با دیدن موشک‌ها را جشن گرفت و ترسی به دل راه نداد.

موشک‌های ایرانی بر خلاف موشک‌های اسرائیلی، فقط بر روی مناطق نظامی فرود آمدند و ضرب شستی کوچک نمایش دادند؛ این حمله در عین بزرگی و هوشمندانه بودنش، یک عملیات بسیار کوچک بود؛ صرفاً اینکه زهر چشمی گرفته باشیم و حساب کار دست دولت یهود بیاید.
برای همین حمله، بیش از یک و نیم میلیارد دلار تجهیزات نظامی فقط توسط اسرائیل صرف شد؛ آن چهار کشور دیگر و هزینه‌های روحی مردم سرزمین‌های اشغالی بماند!

دنیا وعده صادق را جشن گرفت

ایران، تنها کشوری است که تاکنون مستقیم به سه قدرت دارای قدرت هسته‌ای، یعنی پاکستان، آمریکا و اسرائیل حمله کرده است. خسارت این حمله همچون همیشه توسط رژیم غاصب سانسور می‌شود و در حالیکه همه کارشناسان به بزرگی این حمله اذعان دارند، اما عده‌ای وطن فروش، از دراویش گرفته تا منافقین و بهائی‌ها سعی در کم اهمیت جلوه‌دادن این حمله دارند.

این حمله دل مسلمانان، مظلومان عالم و عدالت خواهان سرتاسر دنیا را شاد کرد؛ کافی است نگاهی به شبکه‌های اجتماعی بیندازید، حتی در دل آمریکا، برخی از فعالان رسانه‌ای و سلبریتی‌ها نیز برای وعده صادق ایران ابراز خرسندی می کنند.

این سیلی اول بود؛ به تأکید مقامات نظامی و دیپلماتی ایران در صورتی که رژیم صهیونیستی اشتباه دوم را تکرار کند، حمله بعدی در لحظه و بسیار بزرگتر خواهد بود. قطعاً در سیلی دوم دیگر از ملاحظاتی که در حمله انتقامی و تنبیهی اول بود، خبری نخواهد بود.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=62143

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!