2

ای ارتش مسلمانان، آیا فلسطین را تنها می‌گذارید؟!

  • کد خبر : 56033
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹
ای ارتش مسلمانان، آیا فلسطین را تنها می‌گذارید؟!
شکنندگی و بزدلی نیروهای اشغال‌گر برای همگان آشکار شده است. اگر تعداد انگشت‎شماری از مسلمانان بتوانند اشغال و تمام "جامعه بین‌المللی" را در یک صبح به لرزه درآورند، با تلاش جمعی ارتش‌های دوروبر سرزمین‌های اسلامی چه چیزی می‌توان به دست آورد؟

به گزارش پایگاه خبری مفاز، آنچه به تاریخ هفتم اکتبر توسط مجاهدین غزه رخ داد، جسم و روح رژیم یهود را به لرزه درآورده است. رژیم یهود یک رژیم تهی و واهی است که در انتظار یک ضربه بزرگی می‌باشد تا امت برای همیشه از شر آن فارغ شود، سرزمین مبارک و مردم آن از فساد و از جنایاتی‌که یهود علیه شان مرتکب می‌شود امان یابند و قدس و مقدسات از هتک حرمت‌های آن‌ رژیم، خلاص شود. پس ای ارتش‌ها/اردوهای مسلمانان! بیایید این ضربه را شما بزنید تا  افتخار این پیروزی بزرگ نصیب تان شده و باشد که دوباره افتخارات فتح حضرت عمر رضی الله عنه و روزگار صلاح الدین را به امت بازگردانید! برادران شما همان قهرمانان سرزمین مبارک، جرقه را افروختند؛ پس شما آتش را در این رژیم شعله‌ورساخته و به نصرت برادران تان بشتابید؛ چون نصرت آنان، نصرت خود شما است! اگر آنها را توسط قدرت و اردوی خود نصرت دهید، در حقیقت دین تان را نصرت داده اید! دیوارهای این دشمن بزدل را ویران کرده و رژیم آن را از میان بردارید! نگذارید که حکام بزدل، مزدور، مأموران عادی‌سازی روابط بایهود، شما را از نایل شدن به این شرف بزرگ محروم سازند! آنان را سرنگون نموده، تاج و تخت‌‌های در حال فروپاشی شان را وارونه سازید.

شکنندگی و بزدلی نیروهای اشغال‌گر برای همگان آشکار شده است. اگر تعداد انگشت‎شماری از مسلمانان بتوانند اشغال و تمام “جامعه بین‌المللی” را در یک صبح به لرزه درآورند، با تلاش جمعی ارتش‌های دوروبر سرزمین‌های اسلامی چه چیزی می‌توان به دست آورد؟

از طرف دیگر باید تمام گروه ها، علما و اصحاب رسانه از اقدام نظامی علیه یهود حمایت نموده و آنرا یگانه راه حل بدانند، مردم را به سوی آن فرا خوانند و حکام خود را به اساس آن محاسبه کنند. اصحاب رسانه بخشی از امت و فرزندان آن هستند؛ تنها وابستگی آن‌ها باید به امت و قضایای آن باشد و وظیفۀ شان این است که هر زمزمه یا صدایی را که حقیقت را اعلام می‌کند و مرهمی بر زخم می‌گذارد، برسانند. هر مزدوری را که پروژه‌های استعماری و تداوم اشغال را با کلمات و عبارات آراسته آغشته به زهر و خیانت ترویج می‌کند، دفن کنند.

اصحاب رسانه باید بدانند که آینده متعلق به امت و اسلام است و استعمار حتی اگر ادعای خلاف این را داشته باشد، بازهم آخرین روزهای خود را می‌شمارد. بنابراین، بر آنان لازم است تا در کنار امت شان و مخلصین آن قرار گیرند. این حق است؛ چه چیزی بعد از حق وجود دارد؛ جز گمراهی!
باز هم ای ارتش‌ها/اردوها و فرماندهان مسلمانان! دشمن ما و شما پست و شرور است و حکام سرزمین های اسلامی علاوه بر غفلت و خیانت، توطئه‌گری می‌کنند. این درحالی است که ما  رژیم یهود را می‌شناسیم که بسان بزدلان جنگیده و با آسیب زدن انتقام جویی می‌کند. ما دولت‌های بزرگ و مزدوران آن‌ها را  که در سرزمین های اسلامی و بر جغرافیای عرب حاکم اند می‌شناسیم که علیه هر حرکت و جریانی‌که برای بیداری، وحدت و عزت امت کار می کنند قرار میگیرند. آنان همواره گردن مردم فلسطین را گرفته و آنان را به سمت کشتارگاه برده و وضعیت مردم فلسطین هیچ اهمیتی به آن‌ها نداشته؛ حتی اگر در زیر آوار بمباران مدفون باشند. امروز مسئله بسیار جدی و حیاتی است.

محل اسراء آن حضرت صلی الله علیه وسلم آلوده می‌شود و شما فقط نگاه می‌کنید؟ غیرت‌تان کجاست؟ آیا شعار شما ایمان، تقوا و جهاد فی سبیل الله نیست؟ همین تقوی، شما را  به دفاع از مسمانان در سرزمین مبارک فلسطین و دفاع از محل اسراء و معراج پیامبرتان، فرا می‌خواند، اگر این جهاد فی سبیل الله نیست، به نظر شما چه چیزی جهاد فی سبیل الله خواهد بود؟

جرم و جنایت یهود هرگز متوقف نشده، بلکه روز به روز در حال افزایش است. اگر این یهودیان بزدل می‌دانستد که در پشت مردم فلسطین حاکمی وجود دارد که یک ضربه را با دو ضربه پاسخ می‌دهد، حتی جرأت نمی‌کردند که موی کودک فلسطینی را لمس کنند؛ بلکه بودن‌شان در این سرزمین مبارک یک کار دور از تصور می‌بود. پس ای مسلمانان! با نصرت سرزمین مبارک و مردم آن، به سوی نصرت دین خود بشتابید و برحذر باشید ‌که این مسئله به مردم فلسطین خلاصه شود! مردم فلسطین دروازه این قوم را شکستاند؛ پس شما باید وارد این دروازه شده و از این دروازه بر آن ها یورش برید و بدانید که امت اسلامی در عقب شما ایستاده خواهد شد و الله متعال نصرت خود را بر همان صف نازل خواهد کرد که دین او را و مستضعفین امت را نصرت می‌کنند.

﴿فَإِذَا دَخَلْتُمُوهُ فَإِنَّكُمْ غَالِبُونَ ۚ وَعَلَى اللَّهِ فَتَوَكَّلُوا إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ﴾ [مائده: 23]
ترجمه: و چون وارد آن‌جا شدید حتماُ پیروز می‌شوید و اگر به راستی ایمان دارید پس بر الله توکل کنید.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=56033

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!