7

اصلا نجاست در مسیحیت وجود ندارد !!!!

  • کد خبر : 2503
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
اصلا نجاست در مسیحیت وجود ندارد !!!!

در تمام ادیان آسمانی موضوع نجاست مبحثی قابل توجه می باشد و در این زمینه مباحث بسیار پسندیده و علمی موثری ارائه شده است و مورد قبول همگان قرار گرفته است.
مثلاً خون و ادرار و … بستر مناسبی برای رشد و تولید میکروبها فراهم میکند و امروزه در آزمایشگاه ها جهت کشتن میکروب بصورت مصنوعی از این دو ماده و مواد مشابه آنها استفاده می کنند ولی در عقاید پولس یهودی آمده است که هیچ چیز را نجس نمی داند جز برای آن که کسی آن را نجس پندارد و برای او فقط نجس است

در تمام ادیان آسمانی موضوع نجاست مبحثی قابل توجه می باشد و در این زمینه مباحث بسیار پسندیده و علمی موثری ارائه شده است و مورد قبول همگان قرار گرفته است.

مثلاً خون و ادرار و … بستر مناسبی برای رشد و تولید میکروبها فراهم میکند و امروزه در آزمایشگاه ها جهت کشتن میکروب بصورت مصنوعی از این دو ماده و مواد مشابه آنها استفاده می کنند ولی در عقاید پولس یهودی آمده است که هیچ چیز را نجس نمی داند جز برای آن که کسی آن را نجس پندارد و برای او فقط نجس است.

پس هرکه هر چیز را نجس دانست و پنداشت برای خود او نجس خواهد بود نه برای دیگران لذا نجاسات می تواند به تعداد مسیحیان عالم باشد!!!

کتاب مقدس در بخش انجیل متی 11:15 آورده است: هیچ کس با خوردن چیزی نجس نمی شود، چیزی که انسان را نجس می سازد ، سخنان و افکار اوست.

کتاب عهد عتیق کاملا بر خلاف عقاید پولس یهودی در مورد نجاست صحبت می کند و انواع نجاسات را ذکر کرده است حال بر عهده آقای پولس و طرفداران ایشان است که این تناقض آشکار را پاسخگو باشد که بالاخره شیئ نجس وجود دارد و یا آن که اساساً در جهان شیئ نجس وجود ندارد
به راستی که از بارش این همه فضل و دانش انسان شگفت زده می شود که مطلبی صد در صد علمی !! را این گونه زیبا بیان کرده باشند. مضافاً این مطلبی که پولس یهودی با کمال جسارت و گستاخی بیان می کند درست در برابر احکام نجاست و طهارت عهد عتیق قرار می گیرد که حضرت عیسی علیه السلام تمام آن را قبول نموده است

نبودن قوانین شریعت درفرقه تبشیری باعث شده است نجاست دامن مسیحیت تبشیری را بگیرد

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=2503

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!