4

مشابهت مسیحیت تبشیری‌ و بی‌خدایان در عضوگیری

  • کد خبر : 2565
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
مشابهت مسیحیت تبشیری‌ و بی‌خدایان در عضوگیری

زمانی که دشمنی مشترک به‌نام روسیه تزاری، یهودیان صهیونیست و مارکسیست‌های بی‌دین را برای انقلاب سال 1917 میلادی بر سر یک میز کشاند، شاید کم‌تر کسی فکر می‌کرد که عده‌ای به‌نام یک دین الهی باعث به وجود آوردن یک نظام ضد خدا شوند.

اکنون و پس از گذشت آن حادثه تاریخی شواهدی مبنی بر مشابهت و هم‌افزایی فرقه‌ای دیگر با نقاب یک دین الهی با بی‌خدایان نمودار شده است. “فرقه مسیحیت تبشیری‌ و صهیونیستی” که انحرافی آشکار در مسیحیت راستین است، برای جذب عضو به حیله‌ها و ترفندهایی متوسل می‌شود که خداناباوران نیز همان راهکارها را برای بی‌دین کردن مردم به کار می‌گیرند.

یکی از تکنیک‌های مشترک جذب عضو بین تبشیری‌ ها و بی‌خدایان، “مشاوره و کمک به گرفتن پناهندگی افراد و استفاده‌های تبلیغاتی” از این موضوع است.

در این راستا، افرادی که به هر علت متقاضی پناهندگی در یک کشور هستند، مورد سوء استفاده عضویابان این دو فرقه قرار می‌گیرند.
“ایجاد مدارس در کشورهای فقیر”، “ارائه بورس‌های تحصیلی”، “پرداخت کمک هزینه تحصیلی” و … از دیگر راهکارهای جذب عضو در فرقه‌ها است که مسیحیت صهیونیستی و آتئیست‌ها به‌صورت مشترک از آن‌ها بهره‌های زیادی برده‌اند.

باید افزود بی‌خدایان و عضویابان فرقه مسیحیت صهیونیستی برای موجه جلوه نشان دادن خود، کارهای مردم‌پسندی مانند: “کمک‌های امدادی به کشورها و مناطق ویران شده توسط بلایای طبیعی” نیز انجام می‌دهند، اما گذشت زمان به خوبی پشت پرده این فعالیت‌های فریب‌کارانه را روشن کرده است.

 

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=2565

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.