6

طاهری به اسم عرفان در خدمت مسیحیان

  • کد خبر : 33171
  • ۰۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
طاهری به اسم عرفان در خدمت مسیحیان
نوع معنویت خواهی مدرن و آموزه های غلط شبه معنوی عده ای را در دام کلاس های طاهری انداخت.

پایگاه خبری مفاز – درباره فرقه ای که حدود دو دهه بسیاری از جوانان اعم از دختر و پسر و زن و مرد را با ادعای اسلامی بودن سرکار کذاشت در گذشته مطالبی را چه به صورت مختصر و گاه مفصل تر توضیح داده ایم.

نکته ی مهمی که طاهری در لابلای کلاس های خود ابتدا به صورت پنهانی و سپس علنی ارائه می داد بحث ضدیت با اسلام در بیان دستورات و مکتوبات فرقه ای بود و درست در همان شمایل او هیچ گاه نسبت به مسیحیت و آموزه های آن نه تنها مقابله نکرد بلکه آن آموزه ها را در میان دستورات خود به عنوان مطلبی درست وقابل قبول ارائه می داد.

طاهری از سویی با بسیاری از دستورات دینی و صریح آیات قران مخالفت می کرد و مدعی بود که شیوه ای کاملا اسلامی دارد (مانند ترک نماز، مسئله حجاب، عصمت پیامبران و مباحث مربوط به قیامت و معاد و…) و از سویی دیگر به مرور در میانه تفکرات مخاطبان خود همسویی با مسیحیت و تاکید بر دیدگاه های مسیحیان درباره کتاب مقدس، پولس و به صلیب کشیده شدن حضرت مسیح (ع) را جای می داد.

طاهری در یکی از مکتوبات خود همانند مسیحیان تبشیری از پولس به نیکی یاد می‌کند و او را به عنوان رسول و دریافت کننده‌ی رحمت عام معرفی می‌کند.[انسان از منظری دیگر، ص 23]

وی همچنین به مانند آموزه های مسیحی و با گفتمانی مسیحی، شفای ظاهری و باطنی و سامان‌دهی مسائل ظاهری و باطنی را بواسطه‌ی روح‌القدس می‌داند که این مسئله هم کاملا همسو با مسیحیت است.

در سندی دیگر فرقه حلقه ضمن تقابل مستقیم با قرآن کریم، تثلیث و مصلوب شدن حضرت عیسی علیه السلام را پذیرفته است و قائل به عروج حضرت نیست! این درصورتی است که در اسلام، قرآن و روایات بر چنین موضعی صحه نگذاشته اند. و…

محمد علی طاهری سرکرده عرفان دروغین حلقه با ایجاد فرقه ای به اسم عرفان و اسلام در کشور، خدمت بزرگی یه مسیحیت صهیونیستی نمود و همزمان خیانتی بزرگتر به اسلام. او به مطامع کثیف دنیایی خود از پول و سوء استفاده های دیگر رسید و بعد از ایجاد انحرافات فراوان از کشور گریخت.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=33171

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.