7

خواب آشفته سرکرده فرقه عرفان حلقه

  • کد خبر : 49570
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
خواب آشفته سرکرده فرقه عرفان حلقه
طاهری به گمان به نتیجه رسیدن اغتشاشات، نوید انقلاب رنسانسی در ایران را داد و خود را اولین شخصیت روشنفکر ارائه دهنده مانیفست این انقلاب معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، محمدعلی طاهری، سرکرده فرقه انحرافی عرفان‌ حلقه که اکنون به عنوان مجرمی فراری در کانادا ساکن است و پس از عدم استقبال حامیان خارجی از وی و تئوری های شبه علمی اش، برای زنده ماندن در حافظه ملت ایران وارد فاز مقابله سیاسی با نظام ایران شده است، پس از اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱ ،به خیال سقوط نظام ایران، با دستپاچگی تمام و برای مطرح شدن و گرفتن ژست روشنفکری و آزادی‌خواهی ، اقدام به انتشار فایلی با عنوان «پیش نویس اعلامیه (مانیفست) رنسانس ایران آزاد» در ۱۱ اصل کرد که می توان اندیشه دین ستیزانه او را در این اعلامیه به وضوح دید. او که ادعا میکرد سردمدار عرفانی ایرانی_اسلامی است با صدور این متن ضدیت خود با دین و ارزش های الهی را نشان داد.

طاهری به گمان به نتیجه رسیدن اغتشاشات، نوید انقلاب رنسانسی در ایران را داد و خود را اولین شخصیت روشنفکر ارائه دهنده مانیفست این انقلاب معرفی کرد. او انقلاب رنسانس ایران را اینگونه تعریف می کنند:

«انقلاب رنسانسی به معنی زیر و رو کرده همه چهارچوب های پوسیده گذشته است،بنابراین چنین اندیشه ای نشان می دهد که ساختمان سیاسی کنونی مملکت کلنگی است و قابلیت هرگونه اصلاحات را برای همیشه از دست داده و همه ارکان مختلف آن پوسیده و درگیر فساد ریشه ای شده و غیرقابل اصلاح می باشد.»

به یک اصل این اعلامیه که ضدیت با اسلام را نشان میدهد، توجه کنید:

اصل ۲:
«هیچگونه ایدئولوژی نباید در سیاست و اداره مملکت نقشی داشته باشد(اعم از مذهبی، ماتریالیستی و…) ایدئولوژی موضوعی است کاملا فردی که قابلیت تعمیم به عام ندارد، در نتیجه نمی توان یک ملت با ایده های مختلف را پوشش دهد، تحمیل یک ایدئولوژی در سیاست و اداره امور مملکت، همیشه در طول تاریخ منجر به ایجاد دیکتاتوری و توسل به زور علیه ملت گردیده و در سایه آن همواره هر نوع ظلم و جنایتی توجیه شده است.»

طاهری خواب زده در ادامه توهمات خود در شورای گذار معاندین نظام عضو شد تا در انتخابات تعیین وکیل ملت (حاکم آینده کشور ایران) شرکت کند اما با عدم استقبال از طرف اپوزیسیون ها مواجه شد و با عصبانیت اعلام کرد در انتخابات شورای گذار شرکت نخواهد کرد و با نامزدهایی چون رضا پهلوی و مهدوی فر و…درگیر شد و انتخابات را تحریم کرد.

سرکرده حلقه این روزها در انزوای کامل ناشی از عدم توجه حامیان خارجی خود ،خواب های پریشان رسیدن به جایگاه سیاسی در ایران را می بیند.

الَّذِينَ ضَلَّ سَعْيُهُمْ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَهُمْ يَحْسَبُونَ أَنَّهُمْ يُحْسِنُونَ صُنْعًا

[آنان‌] كسانی هستند كه كوششان در زندگی دنیا به هدر رفته [و نابود شده است‌] در حالی كه خود می‌پندارند، خوب عمل می‌كنند. (کهف،۱۰۴)

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=49570

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.