3

تسلیت طاهری به تروریست ها! چه معنایی می تواند داشته باشد؟

  • کد خبر : 40404
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
تسلیت طاهری به تروریست ها! چه معنایی می تواند داشته باشد؟
کومله از احزاب تروریستی است که در ابتدای انقلاب شنیع ترین جنایت ها را که شاید در کمتر کشور و منطقه ای در دنیا مشابه آن رقم خورده باشد، انجام داد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، کومله های تروریست مانند آب خوردن سر می بریدند و به آسانی کشتن یک پشه انسان می کشتند! بسیار معروف است که نیروهای مدافع ایران و اسلام را در کردستان به مانند گوسفند به پیش پای عروس و داماد های حزب کومله سر می بریدند. در خاطرات مختلفی اشاره شده است که آنان سر نیروهای انقلابی و مسلمان را با درب قوطی کنسرو می بریدند تا زجر بیشتری بکشند!!!

در تمام این سال ها بارها عملیات های تروریستی متعددی را گروک کومله انجام داده و در کنار رژیم کودک کش صهیونیست نهایت تلاش خود را برای تجزیه بخش غربی ایران بکار بسته است. در حقیقت گروهگ داعشی کومله با طناب صهیونیست ها دنبال جداسازی قسمتهای کردنشین از نقشه ایران اسلامی است تا به خیال خود با پیوستن به بخش های کردنشین عراق و سوریه کشوری جدید را تاسیس کنند!!

حال برای آسیب کمتر به مردم ایران بزرگ و عزیز و برای برپایی اقتدار کشور، سپاه پاسداران در اقدامی هوشمندانه، مقر این گروهک تروریستی و وحشی را مورد هدف قرار داده و ده ها عنصر مزدور، جنایت کار و تروریست را به درک واصل کرده است.

بعد از این حمله به تروریست های داعشی کومله، محمد علی طاهری سرکرده مدعی عرفان دروغین حلقه در همراهی با تجزیه طلبان و تروریست ها، اقدام سپاه پاسدارن را تقبیح نموده و ضمن حمایت از گروهک کومله به آنان تسلیت نیز گفته است!!

ایجاد انحراف در بسیاری از جوانان و نوجوانان ایرانی با تلفیق چند مسلک و آئین از کنار گوشه دنیا و ظاهرسازی اسلامی آن، طاهری را به آنجا رسانده است که رسما در تلویزیون تجزیه طلب و ضد ایرانِ عربستان سعودی( اینترنشنال) حاضر می شود و حال در کنار تجزیه طلبان کومله به دنبال تکه تکه کردن ایران است.

آیا دنبال کنندگان طاهری این مسائل را بررسی خواهند کرد؟

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=40404

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!