1

طنز پلاک 13 و پرداختن به فریب کاری در فرقه ها/ استاد عشق و رسیدن به آرزوها از راه کائنات!

  • کد خبر : 33145
  • ۰۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
طنز پلاک 13 و پرداختن به فریب کاری در فرقه ها/ استاد عشق و رسیدن به آرزوها از راه کائنات!
در این سریال کنایه های جالبی به دروغین بودن این ادعاها زده می شود و بارها اشاره می شود که راه رسیدن به آرزوها، تنها به اندیشیدن به آن آرزوها و کمک خواستن از کائنات بر نمی گردد.

پایگاه خبری مفاز – طنز پلاک 13 که این روزها هنوز در حال پخش از شبکه 3 سیما می باشد در جدیدترین قسمت های خود به موضوع فریب کاری فرقه ها و سرکیسه کردن مخاطبان خود پرداخته است.

در قسمت 63 و 64 این سریال که با عنوان «استاد 1 » و «استاد 2 » از رسانه ملی پخش شد از افراد شیاد و فرصت طلبی یاد می شود که علی رغم سواد کم خود؛ اما با سوء استفاده از عناوینی مانند استاد و دکتر و… سعی می کنند تا به جذب افراد مختلف بپردازند.

این افراد با استفاده از برخی از ادعاها که این روزها در جامعه و توسط برخی از فرصت طلبان رایج گردیده مانند قانون جذب و استفاده از قدرت کائنات ، استفاده از چاکراهها، قانون کارما و …سعی دارند تا مخاطبان خود را به دام انداخته و برای خود قدرت و ثروتی مهیا سازند.

در این دو قسمت از سریال از استادی یاد می شود که با ورودش به خانواده بازیگران اصلی فیلم تلاش می کند تا ضمن دریافت های پول های هنگفت و میلیونی از این اعضاء، آنان را در راه رسیدن به آروزهای مادی خود از جمله خرید ماشین گران قیمت، خرید جهیزیه رویایی و… کمک کند و البته تنها رسیدن به این خواسته ها نه تلاش و همت و تدبیر افراد؛ بلکه درخواست از کائنات و اندیشیدن به آرزوهایشان می باشد.

شخصیت های اصلی این سریال نیز به راحتی فریب این شخص را خورده و تلاش می کنند تا با فکر کردن به آرزوها و خواستن از انرژی کائنات به خواسته های خود دست یابند تا جایی که بدون تلاش برای رسیدن به آرزوهایشان ، تنها آرزوهای خود را نقاشی کرده و در منازل خود نصب می کنند و یا عکس آن را در گوشه گوشه خانه آویزان می کنند.

در سریال پلاک 13 کنایه های جالبی به دروغین بودن این ادعاها زده می شود و بارها اشاره می شود که راه رسیدن به آرزوها، تنها به اندیشیدن به آن آرزوها و کمک خواستن از کائنات بر نمی گردد؛ بلکه می بایست در این راه زحمت کشید و تدبیر لازم را داشت؛ که متاسفانه این افراد با توجهی به این توصیه ها به مسیر اشتباه خود ادامه می دهند.

در پایان این سریال نیز مشخص می شود که استاد عشق، دروغگویی بیش نبوده و تلاش داشته با این ادعاها به ثروت دست یابد؛ بنابراین اعضاء خانواده او را به دست قانون می سپارند.

آنچه مشخص است جای خالی این دست از سریال ها با توجه فعالیت فرق انحرافی در سطح جامعه، در رسانه ها ملی بسیار خالی به نظر می رسد؛ چرا که می تواند تاثیر مثبتی در آگاهی بخشی به مردم داشته باشد.

در پایان می بایست از رسانه ملی و سازندگان و دست اندر کاران تهیه و تولید این سریال قدر دانی نمود.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=33145

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!