0
رئیس بنیاد هابیلیان:

صدور دادخواست علیه منافقین قدم اول رسیدگی به جنایات آنهاست

  • کد خبر : 52648
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۵۵
صدور دادخواست علیه منافقین قدم اول رسیدگی به جنایات آنهاست
با محمدجواد هاشمی‌نژاد، رئیس بنیاد هابیلیان که با هدف مبارزه با جنایت‌های این سازمان تشکیل شده گفت‌وگو کرده‌ایم که در ادامه می‌خوانید.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، ترور 17هزار نفر آماری است که از تعداد جنایت‌های سازمان منافقین از سال‌های ابتدایی انقلاب تاکنون منتشر شده است. افرادی که یا در عملیات‌های کور دهه 60 یا با برنامه‌ریزی دقیق اعضای این سازمان تروریستی به شهادت رسیدند.

حالا قوه قضائیه علیه 104 نفر از اعضای این سازمان کیفرخواست صادر کرده و قرار است به اتهامات آنها رسیدگی کند. برای بررسی جزئیات اقدامات این افراد و پیگیری‌ها برای مجازات این اشخاص با محمدجواد هاشمی‌نژاد، رئیس بنیاد هابیلیان که با هدف مبارزه با جنایت‌های این سازمان تشکیل شده گفت‌وگو کرده‌ایم که در ادامه می‌خوانید.

هاشمی‌نژاد ابتدا با اشاره به اینکه این اقدام باید دهه پیش انجام می‌شد، گفت: «این اقدامی که توسط قوه قضائیه انجام شده کاری بود که دهه‌ها پیش باید انجام می‌شد و آقای اژه‌ای و قوه قضائیه برای اینکه به پرونده جنایات منافقین رسیدگی بشود بر این موضوع اهتمام کردند.

قاعدتا اگر بخواهد کار حقوقی در مورد جنایتی انجام بشود راه انجام آن پیمودن همین مسیری است که قوه قضائیه قرار است ان‌شاءالله انجام بدهد. افرادی هم که قوه قضائیه به‌عنوان کسانی که دست‌اندرکار جنایت منافقین بودند منتشر کرده، همه از سرکردگان و فرماندهان جنایت در کشور ما هستند.

جنایت و ترور حدود 17 هزار شهید که ما در کشور داریم بارها از سمت منافقین پذیرفته شده و حتی مدعی شدند که بیش از این هم هستند. طبیعتا ما افراد فراوانی در کشور داریم که اسناد و اطلاعاتی از جنایات منافقین در اختیار دارند. سندهای بین‌المللی وجود دارد که نشان می‌دهد اینها به قتل عام‌ها و جنایت‌هایی در کشور ما دست زدند.

جنایات‌شان هم شامل تمامی اقسام جنایات متصور و غیرمتصوری است که کسی می‌توانست اینها را احصا بکند؛ یعنی زیر سایه قدرت‌های بزرگ و صدام سال‌های سال هر جنایتی که کسی بتواند فکرش را بکند، اینها انجام دادند و اتفاقا اسنادی هم به جا گذاشته‌اند. بنابراین یکی از خواسته‌های طولانی‌مدت خانواده‌های شهدا این بوده که در جایی و دادگاهی این منافقین محاکمه و پرونده‌های قضایی برایشان تشکیل شود.

همچنین سیر اقدامات در حوزه بین‌المللی و داخلی برای تحت تعقیب قراردادن منافقین طی بشود که الحمدلله در وضعیت فعلی رئیس محترم قوه قضائیه و همکاران‌شان این موضوع را مورد توجه قرار داده و امیدوار هستیم که این سیر به‌صورت جدی ادامه پیدا کند و شاهد این باشیم که جنایتکاران منافقین به سزای اعمال خودشان برسند و به پای میز محاکمه کشانده شوند.»…

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=52648

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!