0

کتب موفقیت و جای خالی حوزه علمیه

  • کد خبر : 55081
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۲۵
کتب موفقیت و جای خالی حوزه علمیه
اکنون گسترش وسیع آثار انگیزشی و موفقیت غربی در جای جای کشور و فضاهای متعدد کاملا نمایان است که برخی از آنها دارای آسیب‌هایی چون اومانیست و تکثرگرایی هستند و حوزه باید ورود جدی به این فضا داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، امروزه شاهد موجی از گرایش به کتب انگیزشی و موفقیت غربی در جامعه هستیم که جوانان و نوجوانان زیادی را به خود جذب کرده است.

از طرفی کمال مطلق خواه و بی‌نهایت‌طلب بودن جوانان و از طرفی هم تغذیه این میل وافر توسط میلیون ها نسخه کتاب انگیزشی غربی (آثار اشخاصی همچون: ناپلئون هیل، ژوزف مورفی، برایان ترسی، جک کنفیلد، شاکتی گواین، راندا برن و …)، باید حوزه علمیه را به تامل و بررسی وادارد.

اکنون گسترش وسیع آثار انگیزشی و موفقیت غربی در جای جای کشور و فضاهای متعدد (مانند پیاده روها، متروها، ترمینال های اتوبوسی و هواپیمایی و …) به وضوح نمایان است. آثاری که تیراژهای میلیونی پیدا کرده‌اند.

این آثار در کنار برخی از نکات سودمند خود دارای رویکردهای آسیب زایی هم هستند (مانند اومانیست، تکثرگرایی، جایگزینی برخی آداب و بِدَع به جای شریعت و …).

حوزه علمیه می بایست در این حیطه‌ی پرمخاطب ورودی جدی، حساب شده و دائمی داشته باشد. و به‌مانند و برتر از نشر نسل نواندیش، یک انتشاراتی با گستره‌ی بالا، فعال نماید.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=55081

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!