2

همجنسگرایی در عراق جرم‌انگاری می‌شود

  • کد خبر : 51737
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
همجنسگرایی در عراق جرم‌انگاری می‌شود
آمریکا از ترویج‌دهندگان بی‌بندوباری و انحرافات جنسی در سایر کشورها از جمله عراق است؛ پارلمان عراق قصد دارد قانونی را برای جرم‌انگاری همجنسگرایی تصویب کند و از این طریق، فتنه آمریکایی را در نطفه خفه کند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، همزمان با افزایش اقدامات ایالات متحده آمریکا برای ترویج همجنسگرایی در عراق، «عارف الحمامی» عضو کمیته حقوقی پارلمان عراق از اقدامات این نهاد قانونگذاری برای جلوگیری از اشاعه این مسئله خبر داد.

الحمامی به پایگاه خبری «المعلومه» گفت کمیته حقوقی پارلمان عراق به دنبال تصویب قانونی است که بر اساس آن، هر کسی اشاعه‌دهنده همجنسگرایی باشد و از جریانهای انحرافی حمایت کند، مجرم تلقی شود.

«قیس الخزعلی» دبیرکل جنبش «عصائب اهل الحق» در عراق دهم تیرماه خواستار جرم‌انگاری همجنسگرایی در پارلمان عراق شد.

دبیرکل عصائب اهل الحق در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر نوشت: «بعد از تمام آنچه در باب خطرات طرح‌های خبیثانه آمریکا عنوان شد، طرح‌هایی که ارزش‌ها و رسوم جامعه عراق را هدف قرار می‌دهند، اکنون لازم است تمام شرافتمندان در پارلمان قانونی را تصویب کنند که انحرافات جنسی در تز جدید آمریکا (همجنسگرایی) را جرم‌انگاری کنند».

قیس الخزعلی تاکید کرد این قانون باید «ضامن مصونیت و پاسداری کامل از ارزش‌ها، عقاید و اخلاق اصیل جامعه عراق باشد».

الحمامی همچنین خبر داد همه فراکسیونهای سیاسی، حامی تصویب قانون جرم‌انگاری انحراف جنسی، همجنسگرایی و سایر اقدامات انحرافی است. «احمد شهید الشمری» عضو جنبش حقوقی عراق هم گفت سفارت آمریکا از ترویج افکار انحرافی در این کشور حمایت می‌کند.

الشمری با بیان اینکه سفارت آمریکا بزرگترین خطر برای همبستگی ملی در جامعه عراق است، تأکید کرد: غرب و آمریکا وقتی نتوانستند تجربه عادی‌سازی روابط با [رژیم صهیونیستی] را پیاده کنند، این بار به دنبال پخش برنامه‌هایی درباره انحرافات جنسی برای نسل جدید هستند.

وی همچنین خبر داد برخی از نهادهای عراقی که تحت کنترل سفارت آمریکا قرار دارند، هدفی جز تبلیغ پروژه‌های انحرافی ندارند؛ لذا باید نهادهای دولتی و نظارتی در برابر این پروژه آمریکا مقابله کنند.

صدها نفر از مردم عراق جمعه گذشته پرچم همجنسگرایان را مقابل سفارت سوئد در بغداد لگدمال کردند. این اقدام به دنبال هتک حرمت قرآن کریم در سوئد رخ داد که طی آن،  یک سوئدی عراق‌الاصل به نام «سلوان مومیکا» (۳۷ ساله) چهارشنبه هفته گذشته در استکهلم در نخستین روز تعطیلات عید قربان، یک نسخه از قرآن را پاره کرد و آن را در مسجد مرکزی این شهر به آتش کشید.

سوزندان پرچم همجنسگرایان در سوئد نقض آزادی به شمار می‌رود و پلیس سوئد هر فردی را که دست به این کار بزند، بازداشت می‌کند. با این حال، پلیس سوئد سوزاندن قرآن کریم را از مظاهر «آزادی» می‌داند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=51737

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!